اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پسر خوش تیپ «کلینت ایستوود»


اسکات ایستوود، پسر 27 ساله کلینت ایستوود، شاید به عنوان فرزند یک ستاره بزرگ شده باشد، ولی ظاهراً دوست ندارد او را با این عنوان بشناسند.

 
 
 
 
 صبح بخیر: اسکات ایستوود، پسر 27 ساله کلینت ایستوود، شاید به عنوان فرزند یک ستاره بزرگ شده باشد، ولی ظاهراً دوست ندارد او را با این عنوان بشناسند.

به گزارش صبح بخیر،  اسکات در مصاحبه با مجله Town & Country گفت: «شعار بابام به عنوان یه کارگردان و بازیگر این بود: "واقعیتو بگو". تنها راه برای انجام این کار اینه که تجربه زندگی داشته باشی و یک قصه گو باشی.»

اسکات به عنوان یک ستاره هالیوودی تازه کار، در فیلم هایی همچون The Perfect Wave، Dawn Patrol و Fury در کنار بازیگرانی مانند برد پیت و شایا لابوف بازی خواهد کرد.

او دوست دارد بدون روابط و ملاحظات خانوادگی تبدیل به یک بازیگر واقعی و جدی شود و می گوید: «مردم فکر می کنند که همه چیز روی طبق به من تقدیم شده، ولی این واقعیت ندارد.» او سخت تلاشش را می کند. اسکات بیشتر وقتش را به موج سواری و ماهیگیری در سن دیه گو اختصاص می دهد.







ویدیو مرتبط :
نقاشی کلینت ایستوود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پسر خوش چهره «کلینت ایستوود»


اسکات ایستوود، پسر 28 ساله کلینت ایستوود، ستاره افسانه ای هالیووود، مدل کمپین تبلیغاتی پائیز 2014 برند Hugo Boss شد.

 
 
 

صبح بخیر: اسکات ایستوود، پسر 28 ساله کلینت ایستوود، ستاره افسانه ای هالیووود، مدل کمپین تبلیغاتی پائیز 2014 برند Hugo Boss شد.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازdailymail؛ مسئول هنری این برند می گوید اسکات بخاطر شباهت زیاد به پدرش و چهره و تیپ فوق العاده اش برای کمپین تبلیغاتی پائیز امسال هوگو باس کاملاً مناسب است. زیرا او جذابیت کلاسیک هالیوود قدیم را دارد این با ایده سنتی پوشاک مردانه هوگو باس همخوانی دارد.

پسر خوش چهره کلینت ایستوود، چهره تبلیغاتی Hugo Boss شد

این اولین کمپین تبلیغاتی معروف و معتبری است که اسکات چهره اصلی آن شده است. وی در فیلم "خشم" (Fury) با برت پیت همبازی شده که روز چهاردهم نوامبر امسال اکران خواهد شد.

کلینت ایستوود 84 ساله را نیز اخیراً در مراسم جوایز تونی 2014 دیده بودیم که جایزه بهترین کارگردانی نمایش را اهدا کرد. 

پسر خوش چهره کلینت ایستوود، چهره تبلیغاتی Hugo Boss شد

پسر خوش چهره کلینت ایستوود، چهره تبلیغاتی Hugo Boss شد

پسر خوش چهره کلینت ایستوود، چهره تبلیغاتی Hugo Boss شد