اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس پزشک قربانی اسیدپاشی پس از حادثه


عاملان اسیدپاشی به صورت مدیر بیمارستان ضیاییان تهران دستگیر شدند و به اقدام خود نیز اعتراف کردند. دو تصویر از چهره دکتر سیامند انوری که در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است را در ادامه ببینید.

جام جم آنلاین: عاملان اسیدپاشی به صورت مدیر بیمارستان ضیاییان تهران دستگیر شدند و به اقدام خود نیز اعتراف کردند. دو تصویر از چهره دکتر سیامند انوری که در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است را در ادامه ببینید.

برخی کاربران که این تصاویر را در صفحات خود منتشر کرده‌اند اشاره می‌کنند که به رغم صحبتها و حرف و حدیث‌های مرتبط با خبر، هنوز در ذهنشان سوالاتی درباره این موضوع هست که پاسخی برای آن نیافته‌اند.

رئیس بیمارستان ضیاییان بعد از اسید پاشی +عکس

رئیس بیمارستان ضیاییان بعد از اسید پاشی +عکس


ویدیو مرتبط :
جزئیات دستگیری عاملان اسیدپاشی به یک پزشک+ عکس و فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیادت از قربانی اسیدپاشی/عکس



 

اخبار اجتماعی - عیادت از قربانی اسیدپاشی/عکس

دستیار ویژه رییس‌جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته به نمایندگی از سوی رییس جمهوری، با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران در تهران، از یکی از قربانیان حادثه اسیدپاشی عیادت کردند.

حسین فریدون و سید حسن هاشمی در این دیدار در گفت وگویی با تیم پزشکی ، در جریان آخرین وضعیت درمانی این قربانی اسیدپاشی قرار گرفتند و بر ضرورت تداوم اقدامات درمانی تا بهبودی کامل وی تاکید کردند. در این دیدار با ابراز تاسف دولت یازدهم از این اعمال غیرانسانی، تاکید شد که دولت تمام تلاش خود را برای برخورد قاطع و جدی با عاملان این جنایت بکار خواهد گرفت.

 

اخبارقربانی اسیدپاشی

 

رییس جمهوری در پی وقوع این اعمال غیرانسانی در دستورالعملی سه وزارتخانه کشور، اطلاعات و دادگستری را برای پیگیری مجدانه موضوع اسید پاشی در اصفهان و شناسایی عامل یا عاملان و تامین امنیت شهروندان به عنوان مهمترین نیاز جامعه، مامور کرد. حجت الاسلام  دکتر حسن روحانی همچنین هیات وزیران را مامور کرد که در جلسه روز یکشنبه گزارش دستگاه های مسوول در این ارتباط را در دستور کار خود قرار دهد.

 

اخباراجتماعی - پایگاه اطلاع رسانی دولت