اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پریناز ایزدیار «در یک روز به خصوص»


«یک روز بخصوص» فیلمی به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان است.

خبرآنلاین: «یک روز بخصوص» فیلمی به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان است.

پریناز ایزدیار در این فیلم در کنار بازیگرانی چون مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی و محسن کیایی به ایفای نقش می‌پردازد.

در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده است: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

عکس: پریناز ایزدیار را «در یک روز بخصوص»


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش فیلم سینمایی «یک روز بخصوص»با بازی پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پریناز ایزدیار از «یك روز به خصوص» می گوید



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

بازیگر «ابد و یک روز» از تجربه همکاری با اسعدیان تا استقبال از «شهرزاد» و ... می‌گوید.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران،پریناز ایزدیار بازیگر سینما  در خصوص علت همکاری خود با فیلم «یک روز بخصوص» گفت: همیشه تمایل داشتم با اسعدیان کار کنم؛ سوای اینکه کارگردان خوب و حرفه‌ای هستند، اخلاقشان نیز بسیار مطلوب است. به این جهت با وجود اینکه نقش اصلی ندارم اما آن را بسیار دوست داشتم و با کمال میل اعلام همکاری کردم.

این بازیگر از تعاملاتش با اسعدیان سر صحنه فیلمبرداری و بداهه‌گویی بیان کرد: کار این‌قدر حرفه‌ای بود و همه چیز طبق فیلمنامه پیش می‌رفت که قبل از ضبط پلان گپ و گفتمان را انجام می‌دادیم و به تعامل می‌رسیدیم. به این جهت به بداهه‌گویی نیاز نبود.

وی در مورد همکاری با پیشکسوتان سینما عنوان کرد: تجربه همکاری با یکسری پیشکسوتان از تمایلات درونی من است و همیشه سعی می‌کنم آن را در دستور کار قرار دهم؛ چون آنها هم از اخلاق حرفه‌ای برخوردارند و هم در کار باتجربه عمل می‌کنند.

وی درباره علت اصلی موفقیت «شهرزاد» بیان کرد: گروه خوب و حرفه‌ای این مجموعه و موضوع فیلمنامه از علل اصلی موفقیتش شد و در کل زمانی که کاری به عشق می‌پردازد، دیگر طبقه اجتماعی و سن و سال در آن تاثیری ندارد و برای همه جذاب خواهد بود.

ایزدیار در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص جای خالی سوژه‌هایی مانند «شهرزاد» در سینما خاطرنشان کرد: اگر از لحاظ تاریخی بودن به جریان نگاه کنیم، جای اینگونه قصه‌ها در سینما بسیار خالی است اما به نظرم در سینما به سوژه‌های عاشقانه پرداخته می‌شود. البته در سریال فرصت بیشتری برای بسط موضوع و قصه وجود دارد.