اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس/پرسش روحانی از دانش‌آموزان



پرسش روحانی از دانش‌آموزان درآغاز سال تحصیلی جدید,اولین پرسش مهرروحانی از دانش آموزان

عکس/پرسش روحانی از دانش‌آموزان

رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، اولین پرسش مهر خود را از دانش‌آموزان پرسید.

 روحانی در اولین پرسش مهر خود در کسوت رئیس‌جمهور، با اشاره به طرح سؤال مهر در آغاز سال تحصیلی، گفت: قاعدتاً رسم بر این بوده که همه ساله در روز آغاز سال تحصیلی سؤالی تحت عنوان «پرسش مهر» مطرح شود و دانش‌آموزان در این رابطه مطالب یا مقالاتی نوشته و می‌فرستادند، بر همین اساس سؤال من از شما دانش آموزان عزیز این است که «اگر پدر شما رئیس‌جمهور باشد، چه اقدامی را به وی توصیه می‌کنید که بتواند اعتدال و میانه‌روی را در همه ابعاد زندگی و اجتماع جامعه ایران بگستراند؟».

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 فارس

 


ویدیو مرتبط :
پرسش و پاسخ دانش آموزان از فضانوردان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پرسش مهر روحانی از دانش‌ آموزان


صبح امروز حسن روحانی با حضور در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمةالزهرا(س) منطقه 18 تهران به بیان پرسش مهر در سال تحصیلی جدید پرداخت.

پایگاه خبری انتخاب: صبح امروز حسن روحانی با حضور در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمةالزهرا(س) منطقه 18 تهران به بیان پرسش مهر در سال تحصیلی جدید پرداخت.

روحانی خطاب به دانش‌آموزان گفت: سوال من این است که عزیزان من و دانش‌آموزان سراسر کشور اگر پدر شما رییس‌جمهور باشد چه اقدامی را به او توصیه می‌کنید که بتواند اعتدال و میانه‌روی را در همه ابعاد زندگی اجتماعی جامعه ایران بگستراند؟