اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پاسخ اینستاگرامی روحانی به منتقدان


پس از برخی انتقادا نسبت به رئیس‌جمهور‬، امروز صفحه اینستاگرام منتسب به وی، اینگونه به منتقدین دولت پاسخ گفت.

پایگاه خبری انتخاب: پس از برخی انتقادا نسبت به رئیس‌جمهور‬، امروز صفحه اینستاگرام منتسب به وی، اینگونه به منتقدین دولت پاسخ گفت.

شبانی با پدر گفت ای خردمند

مـرا تعلیم ده پـیـرانـه یک پـنـد

بگفتـا نیک‌مردی کن نـه چندان

که گردد چیره گرگِ تـیـز دندان

عکس: پاسخ روحانی به منتقدین در اینستاگرام


ویدیو مرتبط :
پاسخ قاطع روحانی به منتقدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ مشاور رئیس روحانی به منتقدان



اخبار ,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - پاسخ مشاور رئیس روحانی به منتقدان: رییس جمهور شجاعانه مسائل را تببین کرد

وی با تاکید براین‌که سخنرانی اخیر رییس جمهور وجوه وابعاد مختلف و بسیار مهمی داشت تصریح کرد: نگرش وتفسیر یک بعدی وهمانند سازی مبتنی بر عملیات روانی به محاق بردن مفاهیم اصلی سخنان رییس جمهور را هدف قرار می دهد که البته ملت سرافراز وهوشیار ما به خوبی آن را درک می‌کند.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور تصریح کرد:سخنان دکتر روحانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، تبیین و تحلیل صریح و شجاعانه مسائل اساسی سیاست خارجی مبتنی بر منافع ملی بود.

محمدرضا صادق در پاسخ به ایسنا، در باره انتقاد برخی افراد به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، گفت : باید به همه‌ی ابعاد سخنان ایشان توجه شود نه اینکه یک کلمه یا جمله یا استعاره‌ای ازآن به طور انتزاعی تاویل، برجسته سازی وتفسیر شود.

وی با تاکید براین‌که سخنرانی اخیر رییس جمهور وجوه وابعاد مختلف و بسیار مهمی داشت تصریح کرد : نگرش وتفسیر یک بعدی وهمانند سازی مبتنی بر عملیات روانی به محاق بردن مفاهیم اصلی سخنان رییس جمهور را هدف قرار می دهد که البته ملت سرافراز وهوشیار ما به خوبی آن را درک می‌کند.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهورگفت : یکی از ابعاد مهم سخنان دکتر روحانی در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور، تبیین خودباوری و اعتماد به نفس مورد نیاز در سیاست خارجی مبتنی بر منافع ملی بود که تیم مذاکره کننده‌ی کشورمان در مذاکره با کشورهای 5 بعلاوه 1 نمادی از آن است و به حمدالله از پشتیبانی ودعای خیر قاطبه ملت و مقام معظم رهبری نیز برخوردارند.

صادق در ادامه در پاسخ به پرسشی در باره ارتباط دیپلماسی و ترس، گفت: در دیپلماسی باید با اعتماد به نفس و صلابت متکی بر عزم ملی و عنایت الهی، اهداف ملی برآمده از منافع و مصالح ملی را ارتقاء بخشید و در این صورت جایی برای ترس و لرز وجود ندارد.

وی تاکید کرد: برای مردم ونظامی که بهره مند وعامل به آموزه‌های دینی و مستظهر به عنایت الهی است و گذشته‌ای درخشان را در پشت سر دارد ترس و لرز و دلواپسی معنا ندارد.

مشاور رییس جمهور با طرح این پرسش که مگر می شود با دلواپسی و هراس سیاست کلی نظام که تعامل موثر وسازنده در روابط بین الملل است را پیش راند ، تصریح کرد :همانطور که رییس جمهور گفت در سیاست خارجی چون حرف محاسبه شده، اصولی و مبتنی برحق داریم با صلابت واعتماد بنفس پیش می‌رویم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره مقایسه ادبیات رئیس جمهور با آنچه در دولت گذشته شاهدش بودیم، تصریح کرد: تاکید می‌کنم اولا باید مبانی ، همه‌ی ابعاد و اهداف سخنان صریح دکتر روحانی مورد توجه قرار گیرد و آنگاه مجموعه‌ی مباحث را با هم مقایسه کرد، نه یک کلمه ویا استعاره را مستمسک قرار داد.

وی در پایان گفت:به همه دوستان ودلسوزان که در صدد واکاوی، پاسخ یابی و معنی بخشی به گزاره های اساسی برای حل مسایل پیش آمده ناشی از یکسو نگری‌ها هستند، پیشنهاد می‌کنم مسایلی همچون برنامه ها وسیاست‌های خروج از رکود که تضمین کننده آینده بهتر برای کشور است را مورد توجه قرار دهند و نگذارند مباحث فرعی دستاویزی برای مشغول سازی افکار عمومی شود. 

اخبار سیاسی - ایسنا