اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس و فیلم‌ مستهجن در مخفیگاه «بن لادن»


سرویس اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد، كماندوهای عملیات ویژه علیه اسامه بن لادن یكسری تصاویر مستهجن از مخفیگاه رهبر القاعده كشف كردند.

پایگاه خبری شبکه العالم: سرویس اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد، كماندوهای عملیات ویژه علیه اسامه بن لادن یكسری تصاویر مستهجن از مخفیگاه رهبر القاعده كشف كردند.

وسایل كشف شده از مخفیگاه اسامه بن لادن رهبر القاعده در ابیت آباد پاكستان، شامل تصاویر و ویدیوهای ضبط شده مستهجن، کتابهایی از لیبرال های چپگرا و دیدگاه هایی درباره راهبرد نظامی آمریکا بود.

این مقام ها كه خواستند نامشان فاش نشود، خاطرنشان کرد که هنوز مشخص نیست كه این ویدیوها از كدام قسمت از مخفیگاه بدست آمده است و یا این كه چه كسی آنها را تماشا می‌كرده است.

"براین هیل" سخنگوی رییس اطلاعات آمریکا در گفت و گو با روزنامه انگلیسی دیلی میل با اشاره به حجم بالای فیلم های پورنوگرافی در مخفیگاه بن لادن سرکرده سابق القاعده در ابیت آباد پاکستان گفت: پیش از قتل بن لادن، اسناد و مدارک مهمی شامل نامه، کتاب و دیگر موارد از منزل وی کشف شد.

هیل افزود: با توجه با کتاب های کشف شده از منزل سرکرده القاعده، وی در تئوری توطئه حادثه 11 سپتامبر وسواس داشته و این مجموعه، کتاب هایی از دیدگاه های راهبردی نظامی آمریکا، سلفی گری، سحر و جادو و همچنین نامه های بن لادن به خانواده و مکاتباتش با سرکردگان بارز تشکیلات القاعده را شامل می شود.

اسامه بن لادن سرکرده تشکیلات تروریستی القاعده در دوم مه 2011 پس از کشف مخفیگاهش در منطقه ابیت آباد پاکستان، به دست کماندوهای نیروی دریایی آمریکا کشته شد.


ویدیو مرتبط :
فیلم چگونگی گم شدن جسد بن لادن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همایون ارشادی در فیلم ترور بن لادن+عکس



همایون ارشادی بازیگر ایرانی سینمای ایران در یک نمای دو دقیقه ای از «سی دقیقه بعد از نیمه شب» در برابر جسیکا چاستین ایفای نقش کرده است. جالب اینکه جسیکا چاستین در این سکانس با شالی، موهایش را پوشانده است!

همایون ارشادی در فیلم ترور بن لادن

به گزارش شبکه ایران همایون ارشادی بازیگر سینمای ایران که امسال با «چه خوبه که برگشتی» داریوش مهرجویی به جشنواره می آید در یک سکانس از تازه ترین فیلم کاترین بیگلو هم ایفای نقش کرده است. این فیلم که «سی دقیقه بعد از نیمه شب» نام دارد از جمله آثاری است که با تحسین منتقدان روبرو شده و حتی در فهرست نامزدهای اسکار بهترین فیلم هم جای گرفته است.

هماین ارشادی در «سی دقیقه بعد از نیمه شب» در نقش یکی از مرتبطین با القاعده ایفای نقش کرده است. سکانسی که ارشادی در آن حضور دارد مربوط به بازداشتگاهی است در مرکز پاکستان که یک سری نیروهای مرتبط با القاعده در آن تحت بازجویی قرار می گیرند. ارشاد هم در نقش کاراکتری با عنوان «حسن غول» متهم است به ارتباط با القاعده؛ البته نوع اتهام او کاملا متفاوت است با اتهامات دیگر عاملان القاعده چراکه «مایا» که مسئول رسیدگی به پرونده اوست به صراحت خطاب به وی می گوید:«من میدانم تو آدم خشونت طلبی نیستی و نباید بمیری ولی تو روابطی با القاعده داری و من مایلم درباره شون ازت بپرسم.»

همایون ارشادی در فیلم ترور بن لادن

در نقطه مقابل هم کاراکتر «حسن غول» سعی می کند هر آنچه درباره القاعده می داند در اختیار مامور سیا بگذارد. نکته جالب درباره این نمای دو دقیقه ای آن است که «جسیکا چاستین» بازیگر نقش «مایا» با شالی که روی موهایش انداخته در برابر همایون ارشادی نشسته و در مقام مامور سیا به بازجویی او می پردازد!!!

تریلر «سی دقیقه بعد از نیمه شب» ماجراهای پیگیری ماموری به نام «مایا» را تشریح می کند که به تنهایی سعی می کند ردپایی از اسامه بن لادن پیدا کرده و در نهایت نیز مخفیگاه او را شناسایی کرده و با فرستادن یک تیم هوایی، او را از بین می برد.

همایون ارشادی پیش از این هم در یک سری آثار بین المللی مانند «بادبادک باز» و «آرگو» ایفای نقش کرده بود.

منبع:inn.ir