اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: همراهان روحانی در مراسم 16 آذر


حسن روحانی امروز در جمع دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد. در لحظه ورود رئیس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم و حسین فریدون او را همراهی می کردند.

پایگاه خبری انتخاب: حسن روحانی امروز در جمع دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد. در لحظه ورود رئیس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم و حسین فریدون او را همراهی می کردند.

عکس: همراهان روحانی در مراسم 16 آذر


ویدیو مرتبط :
صحبت های نماینده انجمن اسلامی برابر روحانی در 16 آذر 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور روحانی در مراسم بزرگداشت 16 آذر


رییس‌جمهور دقایقی قبل وارد دانشگاه شهید بهشتی شد و در مراسم بزرگداشت 16 آذر و روز دانشجو حضور یافت.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور دقایقی قبل وارد دانشگاه شهید بهشتی شد و در مراسم بزرگداشت 16 آذر و روز دانشجو حضور یافت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی قرار است در این مراسم که در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است، در جمع دانشجویان و برخی اساتید و مسئولان دانشگاه سخنرانی کند.
 
علاوه بر دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دیگری از دانشگاه‌های مختلف تهران در این مراسم حضور یافته‌اند و سالن ابوریحان مملو از جمعیت است.
 
در ابتدای این مراسم که با سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، کلیپی که به مناسبت صدمین روز دولت ساخته شده بود و همچنین کلیپ دیگری درباره اقدامات دولت و شخص رییس‌جمهور در 100 روز اول کار دولت یازدهم به نمایش درآمد.
 
دانشجویان در ابتدای این مراسم، سرود یار دبستانی را سر دادند.
 
رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور، روحانی را در این برنامه همراهی می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این مراسم حضور دارد.