اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: هله تورنینگ اشمیت دوباره سوژه شد!


"هله تورنینگ اشمیت" نخست وزیر دانمارک که برای شرکت در راهپیمایی اتحاد به فرانسه رفته بود زمانی که عازم مراسم بود در کاخ الیزه زمین خورد.

فرارو: "هله تورنینگ اشمیت" نخست وزیر دانمارک که برای شرکت در راهپیمایی اتحاد به فرانسه رفته بود زمانی که عازم مراسم بود در کاخ الیزه زمین خورد.

روز گذشته رهبران و برخی مقامات کشورهای مختلف جهان به دعوت فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه برای حضور در راهپیمایی "اتحاد" به پاریس سفر کردند. رهبران و مقاماتی از جمله نخست‌وزیر انگلیس، صدراعظم آلمان، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پادشاه اردن و همسرش، نخست‌وزیر تونس، وزیر خارجه مصر، وزیر خارجه مراکش، نخست‌وزیر ترکیه، رئیس‌جمهوری اوکراین، رئیس‌جمهوری مالی، نخست‌وزیر ایتالیا، نخست وزیر دانمارک، نخست‌وزیر اسپانیا و نخست وزیر اسرائیل از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در این میان "هله تورنینگ اشمیت"نخست وزیر دانمارک که سال گذشته خوش و بش و عکس سلفی‌اش با باراک اوباما رئیس جمهور امریکا در جریان مراسم یادبود نلسون ماندلا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود لحظه ای که برای حضور در جمع راهپیمایان کاخ الیزه را ترک می کرد زمین خورد و بار دیگر به سوژه عکاسان تبدیل شد.

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد

عکس جنجالی هله "تورگینگ اشمیت" با باراک اوباما و دیوید کامرون در جریان مراسم یادبود نلسون ماندلا

عکس: خانم نخست‌ وزیر دوباره سوژه شد


ویدیو مرتبط :
آواز جناب خان در وصف احلام. هله یارُم هله یار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیدی گاگا دوباره سوژه رسانه ها شد +عکس



لیدی گاگا ,عکس لیدی گاگا

لیدی گاگا دوباره سوژه رسانه ها شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: لیدی گاگا نیازی به معرفی ندارد ، لباسها و آرایشهای احمقانه و عجیب او باعث شهرت وی در دنیاست اما او اخیرا از آرزویی حرف زد که او را به یک سوژه رسانه ای تبدیل کرد.

لیدی گاگا که در میان هوادارانش به اسم " مادر هیولاها" مشهور است در مصاحبه ای اعلام کرد که واقعا میخواهد مادر باشد. او گفته است میخواهم بچه های زیادی داشته باشم ، فکر میکنم حداقل سه تا فرزند میخواهم .

 

دوست دارم یک خانواده داشته باشم ستاره 27 ساله مشهور هالیوودی که چندی پیش خبر جدایی اش از نامزدش به گوش میرسید گفته است دوباره عشق آنها شکوفا شده و کدورتها از بین رفته است. او ادامه داده است: نمیتوانم تصور کنم روزی 60 ساله شوم و هیچ خانواده ای نداشته باشم .از تنهایی در آینده میترسم و میخواهم خانواده داشته باشم .

 

او فرزندان خود را " هیولاهای کوچک" نام نهاده است و میگوید: اینکه بدانی بچه هایی هستند که به تو تعلق دارند واقعا لذت بخش است.شاید آنها از طرفداران من نباشند و شاید حتی از ترانه های من متنفر باشند. هیچ کس نمیداند آنها چگونه خواهند بود.


او چیزی در مورد اینکه پدر فرزندانش چه کسی خواهد بود نگفته است . لیدی گاگا جزء معدود هالیوودی هایی است که رابطه اش با خانواده اش بسیار محکم و منظم است.

/پرداد