اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس های لو رفته از عروسی پژمان منتظری


هر چند پژمان منتظری اصرار زیادی به پخش نشدن عکس های عروسی اش در سایت های اینترنتی داشت، چند روز بعد از برگزاری این مراسم بسیاری از عکس های بازیکنان حاضر در این مراسم در سایت ها پخش شد.

تماشا: یکی از اتفاقات خوب هفته گذشته برای استقلالی ها عروسی پژمان منتظری بازیکن خوش اخلاق این تیم بود. منتظری مراسم عروسی خودش را در یکی از باغ های حوالی کرج برگزار کرد و جالب اینکه به خاطر برگزاری مراسم عروسی مدافع استقلالی ها، تمرین روز دوشنبه هم تعطیل بود.

در این مراسم همه بازیکنان استقلال و ... حضور داشتند. کریم انصاری فرد و مهرداد پولادی هم پرسپولیسی های حاضر در این مراسم بودند. هر چند فتح الله زاده و قلعه نویی از غایبان سرشناس این مهمانی بودند اما حمید بابازاده به نمایندگی از کادر فنی آبی ها در این مراسم حاضر شده بود.

قلعه نویی روز بعد از عروسی، مبلغ 5 میلیون تومان بابت هدیه عروسی به پژمان منتظر داد و فتح الله زاده هم قول هدیه دادن چند سکه تمام بهار آزادی را به او داد. هر چند پژمان منتظری اصرار زیادی به پخش نشدن عکس های عروسی اش در سایت های اینترنتی داشت، چند روز بعد از برگزاری این مراسم بسیاری از عکس های بازیکنان حاضر در این مراسم در سایت ها پخش شد.

جالب اینکه در اکثر عکس ها یکی از مهمان های این مراسم در کنار بازیکنان حضور دارد. به نظر می رسد او تمام وقتش در عروسی بازیکن استقلال را به ثبت عکس های یادگاری با مهمان های سرشناس گذرانده باشد. او روز بعد هم همه عکس ها را در صفحه اجتماعی اش گذاشته تا به دوستانش ثابت کند در مراسم عروسی پژمان منتظری حضور داشته است!



























ویدیو مرتبط :
پژمان منتظری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پژمان منتظری به ام‌الصلال پیوست+عکس



اخبار ورزشی - با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم
پژمان منتظری به ام‌الصلال پیوست+عکس

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران، به تیم ام‌الصلال قطر پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه ام الصلال قطر اعلام کرد پژمان منتظری مدافع ملی‌پوش تیم استقلال تهران به طور رسمی با این باشگاه قرارداد امضا کرده است. وی جانشین ساشا اجنونفسکی مدافع استرالیایی ام‌الصلال شده است و به مدت یک سال و نیم قرارداد خود را به امضا رسانده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پژمان منتظری در ام‌الصلال

 

سایت باشگاه ام الصلال با اشاره به اینکه منتظری یکی از مدافعان اصلی تیم ملی ایران و استقلال است، تاکید کرد این باشگاه موفق شده پس از جذب ویکتور سیموئز برزیلی اکنون منتظری را به خدمت بگیرد.

قرار است فردا نشست خبری در هتل «الانتر» برگزار و به طور رسمی خبر پیوستن منتظری به ام الصلال اعلام شود.

منتظری پس از مجتبی جباری دومین بازیکن ایرانی است که به لیگ قطر می‌رود.

اخبار ورزشی - فارس