اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس های عجیب در صفحه مالک اینستاگرام


مارک زاکربرگ، مالک جدید پرتال مشهور اینستاگرام، بر خلاف باور عموم، در این پرتال شبکه اجتماعی، اصلاً محبوبیت ندارد و تنها 126 هزارتعقیب کننده را به خود اختصاص داده است و از آخرین پست وی، 6 ماه می‌گذرد.





صبح بخیر: مارک زاکربرگ mark zuckerberg، مؤسس میلیاردر فیسبوک و از سهامداران اصلی اینستاگرام، بر خلافه میلیون مخاطبش در صفحه شخصی خود در فیسبوک، در این شبکه اصلاً محبوبیت ندارد و شاید به همین دلیل، عکس‌های عجیب و غریبی از زندگی روزمره خود در این صفحه قرار می‌دهد که معمولاًمورد بررسی مخاطبان اینستاگرام و شبکه های خبری قرار نمی‌گیرد. زاکربرگ در حالی در این شبکه مخاطب ندارد که برخی از شخصیت های هنری و اجتماعی از اوباما تا لیدی گاگا و حتی کریستیانو رونالدو، بیش از 5 میلیون مخاطب و به قولی فالوور (تعقیب کننده) را در اختیار دارند و بعضاً اخبار و تصاویر آنها در این شبکه محبوب فضای مجازی، با بازتاب های بین‌المللی همراه می‌شود.
 
عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام

به گزارش برترین‌ها، زاکربرگ که چند سال پیش با همسر چینی خود پریسیلا ازدواج کرد، سگی پشمالو و سفید به نام "بیست" را در اختیار دارند که تلفیق از ژن سگ و گوسفند می‌باشد و از نوع مجاری است. در تصاویری که زاکربرگ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داده است، مطالب مربوط به این سگ و یک عکس عجیب از اتاق بدون جاذبه وی در شرکت اینستاگرام به نمایش درآمده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. با وجودآنکه مالک جدید اینستاگرام، در فیسبوک با میلیون‌ها مخاطب همراه هست، اما در اینستاگرام، هنوز کاربران این شبکه توجهی به مطالب و محتوای منتشر شده توسط ایشان نشان نداده‌اند که جالب توجه است. شاید عدم استقبال کاربران از صفحه شخصی آقای زاکربرگ، عدم انتشار مرتب و مداوم و منظم محتواهای فنی و جالب درباره زندگی ایشان و روند توسعه اینستاگراممی‌باشد که سبب شده است تا صفحه مالک جدید این پرتال بزرگ در عرصه کارآفرینی دیجیتالی دنیای امروز، با 120 هزارفالور بیشتر همراه نباشد. آخرین پست آقای زاکربرگ به 6 ماه پیش مرتبط می‌شود که قبل از آن نیز تصاویر و ویدئوهایی مربوط به سگ خود در این صفحه بارگذاری شده است.
 
عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(وقتی این سگ پشمالو از یک مانع پرش می‌کند هم هزاران نفر مخاطب دارد)

 عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(یک سال پیش زاکربرگ نوشت که خوابیدن این سگ بر روی کاناپه در صبح دوشنبه دیدنی است!)
 
عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(این تصویر واقعی هست و مربوط به اتاق بدون جاذبه زاکربرگ و کوین در شرکت اینستاگرام است)
به مناسبت کسب 300 میلیون کاربر ثبت شده در اینستاگرام در Instagram gravity room

 عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(شیرینی های خامه ای روسی مورد علاقه زاکربرگ)


 عکس های عجیب در صفحه شخصی مالک اینستاگرام
(6شات از همسر و سگمحبوبزوگربرگ)

صفحه شخصی کم طرفدار آقای زاکربرگ در نشانی اینترنتی:  https://instagram.com/zuck قرار دارد. مارک الیوت زاکربرگ در روز چهاردهم می سال 1984 میلادی در آمریکا به دنیا آمده است. مارک زاکربرگ، پایه‌گذار وسیع‌ترین شبکه اجتماعی جهان، برای بسیاری از ساکنان کره زمین چهره‌ای شناخته شده و شخصیتی تحسین‌برانگیز است. 


ویدیو مرتبط :
12 عکس عجیب و غریب از اینستاگرام فوتبالیست ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صفحه کلیدی با طراحی عجیب +عکس



صفحه کلیدی با طراحی عجیب +عکس

صفحه‌کلید آن به شکل دو بخشی و ساختار افقی طراحی شده است که باعث راحتی استفاده در هنگام تایپ می‌شود.

صفحه‌کلید و ماوس بسیار منحصر به فردی را که توسط "Mark Parker" طراحی شده است، "TREWGrip" نام دارد، این صفحه کلید مجهز به صفحه‌کلیدی دو بخشی و Air Mouse می‌باشد.

 

صفحه‌کلید,صفحه‌کلید و ماوس,صفحه کلید جدید

 

 صفحه‌کلید آن به شکل دو بخشی و ساختار افقی طراحی شده است که باعث راحتی استفاده در هنگام تایپ می‌شود. طوری که هیچ فشاری به مچ دست وارد نمی‌شود و کاربر را خسته نمی کند.
 از طرفی سرعت تایپ با این محصول بسیار بالا بوده و به درد آن دسته از افرادی می خورد که قصد دارند در مدت زمان کم متن های طولانی را تایپ کنند. قیمت این محصول بیسیم 249 دلار یعنی حدود 750 هزارتومان است...../yjc.ir