اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس های دیده نشده «استیو مک کوئین»


کلکسیون مسحورکننده ای از عکس های دیده نشده استیو مک کوئین در اوج حرفه بازیگری اش تهیه و منتشر شده است. این تصاویر سیاه و سفید توسط یکی از دوستان صمیمی مک کوئین به نام بری فاینستاین گرفته شده اند که مشهور است به اینکه همیشه دسترسی به آرشیو عکس های منحصر بفردش از استیو مک کوئین را محدود کرده است.

 
 
 
 
 
صبح بخیر: کلکسیون مسحورکننده ای از عکس های دیده نشده استیو مک کوئین در اوج حرفه بازیگری اش تهیه و منتشر شده است. این تصاویر سیاه و سفید توسط یکی از دوستان صمیمی مک کوئین به نام بری فاینستاین گرفته شده اند که مشهور است به اینکه همیشه دسترسی به آرشیو عکس های منحصر بفردش از استیو مک کوئین را محدود کرده است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل؛ ولی اخیراً برای اولین بار این عکس ها در کتاب Reel Art Press با عنوان "مک کوئین دیده نشده: بری فاینستاین" منتشر شده اند و مخاطبین می توانند به زندگی شخصی و اجتماعی یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بازیگران تاریخ آمریکا، نظری اجمالی بیندازند.

فاینستاین و مک کوئین که هنرمندانی بزرگ و از آن گذشته دوستانی بسیار صمیمی بودند، مظهر خونسردی کامل بودند. در حالیکه مک کوئین سرش گرم آفرینش میراث بزرگ فیلم هایش بود و در فیلم هایی مانند The Thomas Crown Affair، The Great Escape و Bullitt می درخشید، فاینستاین نه تنها از این مرد محبوب سینما عکاسی می کرد، بلکه از زندگی شخصی و واقعی او هم عکس می گرفت.

کلکسیون حاصل عمق و غنای فوق العاده ای دارد و لحظات خاص زندگی مک کوئین در کنار خانواده و دوستانش به خصوص پسرش را نشان می دهد.

استیو مک کوئین، ضدقهرمانی نمونه بود که از یک بزهکار نوجوان تبدیل به سوپراستاری بین المللی شد و هنوز هم با لقب "سلطان خونسردی" بر دلهای دوستدارانش حکومت می کند، چیزی که در کل عکس های فاینستاین به وضوح مشاهده می شود.





















ویدیو مرتبط :
استیو مک کوئین: مونتاژی از دست های پرکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیو مک کوئین، سلطان خونسردی


ترنس استفن "استیو” مک کوئین (به انگلیسی: Terrence Stephen "Steve” McQueen) (تولد ۲۴ مارس ۱۹۳۰ – مرگ ۷ نوامبر ۱۹۸۰) بازیگر آمریکایی بود. وی ملقب به «سلطان خونسردی» و یکی از مظاهر فرهنگ ملی است.