اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس های جدید از خانواده سلطنتی انگلیس


خانواده های ویندزور و میدلتون کنار هم جمع شدند تا عکس های جدیدی در کنار هم بیندازند. همه اعضای خانواده کیت میدلتون، از پدرش مایکل و مادرش کارول گرفته تا خواهرش پیپا و برادرش جیمز در کنار او حضور داشتند.

 
 
 
 
صبح بخیر: خانواده های ویندزور و میدلتون کنار هم جمع شدند تا عکس های جدیدی در کنار هم بیندازند. همه اعضای خانواده کیت میدلتون، از پدرش مایکل و مادرش کارول گرفته تا خواهرش پیپا و برادرش جیمز در کنار او حضور داشتند.

خانواده پرنس ویلیام، یعنی پدرش پرنس چارلز و مادرخوانده اش دوشس کورنوال، برادرش، پرنس هری و پدربزرگ و مادربزرگش، دوک ادینبرو و ملکه در تصاویر دیده می شوند.

ویلیام و کیت همراه پسرشان پرنس جرج کمبریج، بسیار زیبا دیده می شوند. پرنس جرج در لباس بلند دانتل غسل تعمید دیده می شود.

این عکس ها در اتاق صبحگاهی کلارنس هاوس انداخته شده اند که اقامتگاه رسمی پرنس چارلز و همسرش است.











ویدیو مرتبط :
افتادن سرباز گارد سلطنتی انگلیس در کاخ باکینگهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: خانواده سلطنتی انگلیس در استرالیا


کیت، جورج و ویلیام، در سفر به استرالیا در چند روز گذشته از شهرهای سیدنی و کانبرا دیدن کردند و طرفداران پرنس جورج کوچک در این چند روز تصاویر متعددی از او دیدند.

 
 
 

صبح بخیر: کیت، جورج و ویلیام، در سفر به استرالیا در چند روز گذشته از شهرهای سیدنی و کانبرا دیدن کردند و طرفداران پرنس جورج کوچک در این چند روز تصاویر متعددی از او دیدند.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازdailymail.com؛ کیت در مناسبت های مختلف ثابت کرده که استایل شیک و ساده ای دارد و انتخاب لباس وی هر بار او را نزد طرفدارانش بیشتر محبوب می کند.

کیت، ویل و پسرشان جورج روز گذشته به باغ وحش تارونگا در سیدنی رفتند و جورج از دیدن حیوانات باغ وحش هیجانزده شده بود. کیت از بوی اکالیپتوس کوالایی در باغ وحش تعجب کرده بود. تصاویر هویج دادن ویلیام به یک زرافه نیز از تصاویر محبوب دیگر در شبکه های اجتماعی بود.