اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: هاشمی و رئیس جدید صدا و سیما


محمد سرافراز امروز برای اولین بار با عنوان رییس سازمان صدا و سیما در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

جام جم آنلاین: محمد سرافراز امروز برای اولین بار با عنوان رییس سازمان صدا و سیما در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

عکس: هاشمی و رئیس جدید صدا و سیما

عکس: هاشمی و رئیس جدید صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
توصیه های امام به رئیس صدا و سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصیحت هاشمی به رئیس صدا و سیما


اینستاگرام آیت‌الله هاشمی خواستار توجه مسئولان صداوسیما به نصیحت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس رسانه ملی شد.

خبرآنلاین: اینستاگرام آیت‌الله هاشمی خواستار توجه مسئولان صداوسیما به نصیحت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس رسانه ملی شد.

صفحه اینستاگرام آیت‌الله هاشمی با انتشار تصویری از وی و سرافراز رئیس صداوسیما نوشت: حرف آقای هاشمی حرف اقناع مردم است. تحریف و سانسور و تخریب قدرت اقناع مردم را ندارد. آزاداندیشی شعار نیست، مرام قرآن است. آنجا که می‌فرماید: قُلْ مَن یَرْزُقُكُم مِّنَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ قُلِ اللَّهُ وَإِنَّا أَوْ إِیَّاكُمْ لَعَلَى هُدًى أَوْ فِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ (سوره سبا ایه 24).

مگر می‌شود خدایی به رسولش بگوید به آنها بگو یا ما بر هدایتیم یا شما؟ آنوقت بیاییم در عصر ارتباطات. که خبر از در و دیارش بر سر مردم می بارد، بگوییم حق فقط نزد رسانه ملی است و بس!

ای کاش مسئولان صداوسیما یکبار هم شده نصیحت سی سال قبل آقای هاشمی به رئیس رسانه ملی را بخوانند. هاشمی آن روز گفته بود: اگر با مردم شانتاژ کنید بجای صدام باید با مردم خودمان در تهران بجنگیم.

نصیحت آیت الله هاشمی به رئیس صداوسیما