اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: «نیسان کوپه» با طراحی جدید


شرکت نیسان برخلاف شایعات پیشین قصد دارد سرانجام مدل آی‌دی‌ایکس کانسپت را تولید کند، اما برخی از جذابیت‌های این مدل ازمیان خواهد رفت.

روزنامه دنیای اقتصاد: شرکت نیسان برخلاف شایعات پیشین قصد دارد سرانجام مدل آی‌دی‌ایکس کانسپت را تولید کند، اما برخی از جذابیت‌های این مدل ازمیان خواهد رفت.

 بنابراین این مدل  نیسان در مجموع مدرن‌تر و جذاب‌تر از دیگر مدل‌های آن به نظر خواهد رسید. برخی معتقدند که این مدل  شبیه به سدان اسپرت کانسپت خواهد بود.

«نیسان کوپه» با طراحی جدید

از دیگر جزئیات این مدل اینکه به جای موتور 6/1لیتری، موتور 2 لیتری دارد. قدرت موتور این مدل احتمالا نزدیک به 180 اسب‌بخار خواهد بود، اما از مدل اف‌آر اس فعلی سبک‌تر  است.

 تولید آی‌دی‌ایکس خبر خوشی برای طرفداران نیسان است، البته به شرطی كه وقتی این خودرو به خط تولید می‌رسد، از ویژگی‌هایش چندان کاسته نشود.


ویدیو مرتبط :
درگ نیسان z۳۷۰ با هیوندایی کوپه و جنسیس کوپه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی جالب اتاق با هزاران استیکر ! / عکس


طراحی اتاق با هزاران استیکر !