اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: نماز خواندن با اعمال شاقه


انگیزه جوانان فلسطینی در ماه مبارک رمضان برای اقامه نماز جماعت در مسجد الاقصی افزایش می یابد و برای این منظور باید فکری برای دیوارهای حائل اسراییل بکنند.

عصر ایران: انگیزه جوانان فلسطینی در ماه مبارک رمضان برای اقامه نماز جماعت در مسجد الاقصی افزایش می یابد و برای این منظور باید فکری برای دیوارهای حائل اسراییل بکنند.

در تصویر زیر جوانان فلسطینی برای عبور از دیوار ،نردبان بلندی را در دیوار حائل در منطقه " الرام" در شمال اورشلیم (شهر قدس) قرار داده اند تا با استفاده از آن از سد دیوار حائل بگذرند.



ویدیو مرتبط :
عاشقی با اعمال شاقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درس خواندن چینی ها با اعمال شاقه! +عکس


همانطور که در عکس ها مشاهده میشود در این دبستان چینی برای دور نگاه داشتنسر کودکان از روی کتاب از میله های مخصوصی استفاده میشود.

تاپ ناپ: همانطور که در عکس ها مشاهده میشود در این دبستان چینی برای دور نگاه داشتن سر کودکان از روی کتاب از میله های مخصوصی استفاده میشود.

این عمل باعث جلوگیری از صدمه وارد شدن به چشم کودکان میگردد. از طرف دیگر برای درست ایستادن هم ترفند هایی بکار گرفته میشود که در عکس های این آلبوم خواهید دید.