اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: نسخه خاص از میتسوبیشی ASX


شرکت خودروسازی میتسوبیشی دو کانسپت جدید از دو خودروی شناخته شده خود معرفی کرد و همچنین اضافه کرد که در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016 سوئیس از آنها رونمایی می‌کند.

وب‌سایت خودروبانک: شرکت خودروسازی میتسوبیشی دو کانسپت جدید از دو خودروی شناخته شده خود معرفی کرد و همچنین اضافه کرد که در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016 سوئیس از آنها رونمایی می‌کند. دو خودروی شناخته شده‌ای که یکی از آن‌ها (ASX) هم اکنون در داخل کشور عرضه می‌شود و دیگری (L200) هم مدل‌های سابق آن در کشور عرضه می‌شد و اخیراً هم خبرهایی در خصوص ورود مدل جدید آن به بازار کشور منتشر شده است.

رونمایی نسخه خاصی از میتسوبیشی ASX

دو خودروی کانسپت ما یعنی کراس اوور میتسوبیشی ASX و پیکاپ L200، از این به بعد در قالب نسخه ویژه با لقب GEOSEEK شناخته خواهند شد که به صورت مشترک در رنگ آمیزی خاکستری بدنه و خطوط نارنجی رنگ، چراغ‌های مه شکن، رینگ جدید، لبه‌های گلگیر، اسپویلر سقفی، سپر عقب جدید، قاب دوباره طراحی شده آینه‌ها و دیگر چاشنی‌های جانبی با یکدیگر اشتراکاتی دارند.علاوه بر این‌ها، در مقابل خودرو و بر روی سینی آلومینیومی زیر سپر جلو، حفره‌هایی اصطلاحا دنده کمپینگ تعبیه شده که می‌توان دوچرخه را در آن جا نصب کرد.

رونمایی نسخه خاصی از میتسوبیشی ASX
از این نسخه خاص ASX در ژنو به صورت کامل رونمایی می شود

اگر چه تصاویری از داخل کابین این دو خودروی کانسپت شناخته شده در دسترس نیست، ولی شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرده که در داخل کابین هم خطوطی نارنجی رنگ، روکش‌های پارچه‌ای و جیر برای صندلی‌ها و همچنین بهبودهایی را در پنل‌های سیستم تهویه مطبوع کابین در نظر گرفته است. هرچند تغییراتی بیشتر از این‌ها در داخل کابین صورت گرفته که میتسوبیشی از گفتن آن‌ها تا روز معرفی رسمی در ژنو سوئیس امتناع کرده است.

رونمایی نسخه خاصی از میتسوبیشی ASX

رونمایی نسخه خاصی از میتسوبیشی ASX


ویدیو مرتبط :
نسخه ویژه میتسوبیشی ASX

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نسخه‌ای خاص از بنتلی فلایینگ +عکس


بنتلی با معرفی یک نسخه V8 S که بین V8 و مدل پرچمدار W12 قرار می‌گیرد، قصد دارد که قلمرو خانواده فلایینگ اسپور را گسترش دهد.

وب‌سایت پدال: بنتلی با معرفی یک نسخه V8 S که بین V8 و مدل پرچمدار W12 قرار می‌گیرد، قصد دارد که قلمرو خانواده فلایینگ اسپور را گسترش دهد. در واقع، اگر کسی بخواهد اندکی بیش از مدل استاندارد فلایینگ اسپور V8 قدرت در اختیار داشته باشد و در عین حال، علاقه‌ای به داشتن به نسخه قدرتمند W12 نداشته باشد، مدل جدید V8 S گزینه‌ای مناسب برای وی است. در این خودرو، موتور دو توربو شارژر ۴ لیتری V8 برای داشتن خروجی‌ای برابر ۵۲۱ اسب‌بخار و ۶۸۰ نیوتن‌متر تنظیم شده که از ۱۷۰۰ دور بر دقیقه در اختیار قرار می‌گیرد.

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

این قدرت بیشتر، در شتاب‌گیری به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خود را نشان می‌دهد و این موضوع در مدت‌زمانی به اندازه ۰/۳ ثانیه کمتر و در ۴/۹ ثانیه اتفاق می‌افتد. حداکثر سرعت فلایینگ اسپور V8 S نیز به میزان خارق‌العاده ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت ثبت می‌شود.

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

علاوه بر پیشرانه قدرتمندتر، این مدل از یک کالیبراسیون بهینه موتور گیربکس بهره‌مند شده که موجب بهبود واکنش پدال گاز و همین‌طور دسترسی به این سطح از قدرت در یک دور موتور پایین‌تر شده است. خروجی موتور از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به هر دو محورهای عقب و جلو منتقل می‌شود که از این میزان، ۴۰ درصد آن، سهم چرخ‌های جلو و ۶۰ درصد آن سهم چرخ‌های عقب است.

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

مهندسان در بنتلی با بهینه‌سازی سیستم کنترل پایداری الکترونیک، امکان لغزش بیشتر چرخ‌ها در سرعت‌های بالاتر فراهم کرده‌اند و همچنین، تثبیت دوباره گشتاور نیز پس از مداخله این سیستم، سریعتر صورت می‌گیرد. تمام اینها به منظور ایجاد حسّ طراوت و هیجان بیشتر رانندگی در فلایینگ اسپور V8 S انجام شده است. ضمن اینکه نقش یک سیستم تعلیق فعال‌تر با هندلینگ و کنترل بدنه بهتر را نیز نباید نادیده گرفت.

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

فارغ از تمام این تغییرات مکانیکی، آخرین عضو خانواده فلایینگ اسپور از برخی اصلاحات ظاهری نیز بهره گرفته است؛ از جمله یک جلوپنجره ماتریکس سیاه‌رنگ، دیفیوزر عقب «بِلوگنا» و طرح جدید چرخ‌های ۲۰ اینچی. در همین حال، با صرف یک هزینه اضافی، مشتریان می‌توانند از چرخ‌های بزرگ ۲۱ اینچی سیاه‌رنگ مخصوص «مولینر درایوینگ»، طرح رنگی چراغ‌های جلو و عقب و پوشش مشکی برّاق برای آینه‌ها استفاده کنند.

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

کابین خودرو نیز با یک سری تریم چوبی پیانو بلک، غربیلک فرمان سه پره‌ای و طرح کنگره دسته‌دنده و پدل‌شیفترها، حال و هوای تازه‌ای پیدا کرده است. همچنین در این کابین از یک طرح رنگ دوگانه برای صندلی‌ها و یک کنتراست زیبا در سقف استفاده شده است.

نسخه سطح بالای بنتلی فلایینگ اسپور

بنتلی فلایینگ اسپور V8 S مدل ۲۰۱۶ اولین نمایش جهانی‌اش را در اول ماه مارس میلادی در نمایشگاه موتور شوی ژنو تجربه خواهد کرد.