اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: موتورسواری ضرغامی در مرز مریوان


عزت‌الله ضرغامی چهارشنبه - 17 اردیبهشت ماه - راهی استان کردستان شد تا برای نخستین بار شبکه‌ای تلویزیونی را در یکی از استان‌های کشور راه‌انداری کند.

خبرگزاری ایسنا: عزت‌الله ضرغامی چهارشنبه - 17 اردیبهشت ماه - راهی استان کردستان شد تا برای نخستین بار شبکه‌ای تلویزیونی را در یکی از استان‌های کشور راه‌انداری کند.

رییس سازمان صداوسیما صبح چهارشنبه به کردستان رسید و در این سفر که با هدف راه‌اندازی رسمی شبکه نسیم در کنار دریاچه زریوار انجام شد، ضرغامی با مردم این شهرستان و جمعی از فرهیختگان و نخبگان استان دیدار کرد.

ضرغامی در مسیر شهر سنندج مریوان از دهستان نوگل و قرآن تاریخی این روستا بازدید کرد و به هنگام ورود به شهر مریوان در کنار یادمان شهدای دریاچه زریوار برای روح شهدا فاتحه قرائت کرد.

رییس سازمان صداوسیما، همچنین از ساختمان رادیو مریوان بازدید کرد و در جریان فعالیت مجموعه کارکنان صداوسیما برای برگزاری مراسم افتتاح شبکه نسیم قرار گرفت.

او در بازدید از دریاچه زریوار همزمان از غرفه موجود در محل دریاچه که مشتمل بر صنایع دستی منطقه بود دیدن کرد.

عکس: موتورسواری ضرغامی در مرز مریوان

عکس: موتورسواری ضرغامی در مرز مریوان


ویدیو مرتبط :
عکس العمل ضرغامی به رفتار منشوری اکبر عبدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پر خوری تا مرز انفجار +عکس



 

پر خوری تا مرز انفجار

 

سومن خاتون، دختر بچه 5 ساله هندی است که نمی تواند اشتهای خود را کنترل کند. او همیشه گرسنه است و پزشکان معتقدند اگر درمان نشود، روزی خودش را هم خواهد خورد! مشکل سومن از سه ماهگی آغاز شد و در سن 2 سالگی ، وزنش به 38 کیلو رسید. در سن پنج سالگی او 75 کیلو وزن دارد و گفته می شود هر سال 15 کیلو بر آن افزوده می شود.

 

والدین سومن هر هفته کمتر از 10 دلار درآمد دارند و قادر به تأمین نیازهای غذایی او نیستند. او هر هفته 10 کیلو برنج، 5 کیلو سیب زمینی ، 24 عدد تخم مرغ و 6 لیتر شیر می خورد و به همین منظور به خانه همسایه های خود مراجعه می کند اگر غذایش تامین نشود شروع به گریه و جیغ و داد و حتی پرت کردن سنگ به دیگران می کند.

 

پزشکان محلی معتقدند وی باید در یکی از شهرهای کلکته یا دهلی، تحت نظر متخصصین درمان گردد ، اما خانواده او توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارند./جام نیوز