اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: مهران مدیری در حال بازی تخته نرد


مهران مدیری که در یکی از تازه ترین تصاویری که در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است در پشت صحنه سریال «ویلای من» در حال بازی تخته نرد با یک کودک دیده می شود.

شبکه ایران: مهران مدیری که در یکی از تازه ترین تصاویری که در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است در پشت صحنه سریال «ویلای من» در حال بازی تخته نرد با یک کودک دیده می شود.


ویدیو مرتبط :
آموزش حرفه ای بازی تخته نرد - نحوه چیدمان تخته نرد ، قواعد بازی و ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهران مدیری و اصغر فرهادی کنار هم + عکس



مهران مدیری و اصغر فرهادی

به گزارش ایران ویج ، مدیری که همواره علاقمند بوده در آثار جدی سینمای ایران هم حضور داشته باشد بدش نمی آمده که همکاری با کارگردانی چون فرهادی را هم تجربه کند اما تاکنون این همکاری میسر نشده است.

مهران مدیری کمدین دوست داشتنی ایرانی که امسال با دو فیلم «پل چوبی» و «تهران ۱۵۰۰» به جشنواره می آید، چند سال پیش در فیلمی با عنوان «دایره زنگی» ایفای نقش کرده بود.

فیلمی که کارگردانی آن برعهده پریسا بخت آور همسر اصغر فرهادی بود و به همین بهانه یک رفاقت صمیمانه مابین وی و فرهادی به وجود آمد.

مدیری که همواره علاقمند بوده در آثار جدی سینمای ایران هم حضور داشته باشد بدش نمی آمده که همکاری با کارگردانی چون فرهادی را هم تجربه کند اما تاکنون این همکاری میسر نشده است.

یک دلیل این مساله مشغله های بسیار مهران مدیری بوده که باعث شده او هرگاه پیشنهادی از سوی اهالی سینما دریافت کند درگیر سریالهای خودش باشد و به همین دلیل نتواند کار سینمایی مداومی داشته باشد.

شنیده ها حکایت از آن دارند که در صورت توقیف همیشگی «قهوه تلخ» مدیری نه تنها قصد دارد فعالیتهای سینمایی خود را بیشتر کند بلکه شاید یک فیلم سینمایی را هم کارگردانی کند.... / ایران ویج