اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: مهدی پاکدل در کنار برادرانش


تصویری از مهدی پاکدل در کنار برادرانش را مشاهده می کنید. بانی فیلم: تصویری از مهدی پاکدل در کنار برادرانش را مشاهده می کنید.

عکس: مهدی پاکدل در کنار برادرانش


ویدیو مرتبط :
تبریک مهدی پاکدل به مردم ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی پاکدل در نقش ابوطالب را اینجا ببینید+ عکس



 

 مهدی پاکدل در نقش ابوطالب را اینجا ببینید+ عکس

 «مهدی پاکدل» به عنوان بازیگر نقش ابوطالب در فیلم «حضرت محمد (ص)» ایفای نقش خواهد کرد. پروژه سینمایی «حضرت محمد(ص)» به کارگردانی «مجید مجیدی» آخرین روزهای پیش تولید خود را می گذراند. تیم بازیگران این کار یکی از متفاوت ترین تیم ها در طی سال ه ای اخیر سینمای ایران را در اختیار دارد و جالب این جاست که مجید مجیدی، قصد داشته همچون فیلم های پرآوازه اش که بیشتر نقش های اصلی این فیلم را به نابازیگران و چهره های کمتر شناخته شده عرصه تئاتر محول کند، اما رضا میرکریمی که مشاور وی در تولید این فیلم است، او را متقاعد کرده که نقش های اصلی خود را به بازیگران شناخته شده محول کند.

این پروژه همزمان با ایام عید مبعث آغاز به کار کرد. این فیلم اولین قسمت از سه گانه مجید مجیدی است که در ابعاد بین المللی در ایران فیلمبرداری می شود و قرار است به زندگی حضرت رسول (ص) در دوران کودکی بپردازد.

بر این اساس، امین تارخ، حمید فرخ نژاد و مهدی پاکدل از جمله بازیگرانی هستند که به ترتیب برای نقش های عبدالمطلب (پدربزرگ پیامبر)، ابوسفیان و ابوطالب (عموی پیامبر) تست گریم شده و به احتمال زیاد در این سه نقش بازی خواهند کرد.

یک تیم گریمور ایتالیایی کارهای چهره پردازی مربوط به این پروژه را زیرنظر گرفته اند و برآورد اولیه هزینه های مربوط به این فیلم هم حدودا ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

گروه سازنده «حضرت محمد» برای آن که لوکیشن های مرتبط با عربستان زمان کودکی پیامبر را به خوبی بازآفرینی کنند یک شهرک سینمایی به نسبت کامل را در پنج کیلومتری جاده قم ساخته اند که حدودا هشت ماهی صرف ساخت دکورهای این شهرک شده است. خوبی ِ این شهرک آن است که آن قدر کامل و با تجهیزات ساخته شده که بعد از ساخت این فیلم هم همچنان می توان از آن استفاده نمود..... / شبکه خبری برنا