اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: مهدی هاشمی روی تخت بیمارستان


در کنار خبری از بستری و جراحی شدن مهدی هاشمی در بیمارستان، تصویری از او روی تخت هم منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در کنار خبری از بستری و جراحی شدن مهدی هاشمی در بیمارستان، تصویری از او روی تخت هم منتشر شد.

وکیل خانواده هاشمی جزئیات بیماری مهدی هاشمی و دلیل مرخصی‌اش را تشریح کرد.

وحید ابوالمعالی وکیل مهدی هاشمی در مورد مرخصی مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی مرخصی نگرفته است چرا که مسئله وی بسیار جدی‌تر است.

عکس: مهدی هاشمی روی تخت بیمارستان

وی ادامه داد: پای مهدی هاشمی چند هفته پیش شکسته بود که آتل‌بندی شد و وی با عصا راه می‌رفت اما نیازی به مرخصی نداشت.

وکیل مهدی هاشمی افزود: مدتی پیش به دلیل بیماری یکسری آزمایشاتی از مهدی هاشمی انجام شد که پس از مشخص‌شدن جواب آزمایش معلوم شد که بیماری وی بسیار جدی است.

ابوالمعالی گفت: پس از مشخص شدن حاد بودن بیماری، هاشمی به شیوه آندوسکوپی تحت معاینه قرار گرفت که در این معاینه مشخص شد غده مشکوکی در بدن وی وجود دارد.

وی اظهار کرد: مهدی هاشمی 24ساعت قبل، تحت عمل جراحی و بیهوشی کامل قرارگرفت و غده از بدنش خارج شد.

وکیل مهدی هاشمی گفت: موکل من درحال حاضر برای آزمایش پاتولوژی به مرکز درمانی اعزام شده و طی امروز یا فردا نتیجه آزمایش پاتولوژی مشخص می‌شود. مهدی هاشمی اکنون در یکی از بیمارستانهای تهران تحت مراقبت ماموران انتظامی بستری است.


ویدیو مرتبط :
تخت بیمارستان!! :))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهناز جعفری انتقاد کرد، مهدی هاشمی رفت + عکس



 

بهناز جعفری

 

جلسه پرسش و پاسخ فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» روز پنجشنبه در حالی در سینمای رسانه‌ها در برج میلاد برگزار شد که بهناز جعفری یکی از بازیگران این فیلم به....

بازیگر فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» به بی تفاوتی اهالی رسانه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه پرسش و پاسخ فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» روز پنجشنبه در حالی در سینمای رسانه‌ها در برج میلاد برگزار شد که بهناز جعفری یکی از بازیگران این فیلم به سکوت خبرنگاران و منتقدان اعتراض کرد.

او با اشاره به فضای شلوغ سالن نشست‌ها گفت: «احساس می کنم فضای شلوغ و ناامنی است و بده بستان خوبی با خبرنگاران و اهالی رسانه وجود ندارد. توقع داشتم فضای اینجا با شور و حرارت بود و تمام آن‌هایی که در نشست هستند فیلم را دیده باشند.»

وی ادامه داد: «اگر انتقادی شود من به نظرات احترام می گذارم و این انتقادها را می پذیرم، اما انگار کسی هیچ واکنشی نشان نمی دهد.»

محمود گبرلو که اجرای نشست را بر عهده داشت، در پاسخ به این اعتراض گفت: «هر فیلمی فضای خاص خودش را دارد و اینطور نیست که شما برداشت می کنید.»

در ابتدای این نشست مهدی هاشمی بازیگر اصلی «تلفن همراه رئیس جمهور» که فیلم را همراه منتقدان و اهالی رسانه دیده بود، در ابتدای نشست بعد از سلام و عذرخواهی از حاضرین، به دلیل داوری جشنواره تئاتر فجر، سالن را ترک کرد.

«تلفن همراه رئیس جمهور» داستان مردی است که شغلش باربری است و قصد خرید سیم‌کارت و تلفن همراه را دارد. دست بر قضا سیم‌کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می‌گیرد و ....

اکبر عبدی، نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ شاهی و ... دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی علی عطشانی هستند.... / khabaronline.ir