اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: مهدوی کیا و مورینیو در یک قاب


 
 
 
 
مهدوی کیا و مورینیو در یک قاب
  سایت گل:

عکس: مهدوی کیا و مورینیو در یک قاب


ویدیو مرتبط :
قاب عکس،قاب لوح تقدیر،قاب پی وی سی یا pvc-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدال زیدان با مهدوی کیا / عکس



 

 

 

جدال زیدان با مهدوی کیا / عکس

 

هواداران دوباره مهدی را صدا می‌کنند، بازیکن محبوب آن‌ها فراموش نشدنی است.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، دیدار دوستانه و خیریه یاران رونالدو و زیدان با تیم هامبورگ با نتیجه 5-4 به نفع ستارگان جهان پایان یافت. این بازی سه شنبه شب در استادیوم ایمتک آره نا هامبورگ و با حضور 24300 تماشاگر برگزار شد. مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم هامبورگ که برای حضور در این بازی به آلمان سفر کرده است، با پیراهن شماره 7 در ترکیب اصلی تیم هامبورگ مقابل تیم یاران رونالدو و زیدان به میدان رفت. کیا که در دوران 8 ساله حضورش در این تیم به ستاره محبوب هامبورگ تبدیل شده بود، با استقبال گرم تماشاگران در استادیوم ایمتک آره نا مواجه شد. او در دقیقه 8 سازنده گل اول هامبورگ بود و سانتر تماشای او با ضربه چکشی ملادن پتریچ به گل اول بازی تبدیل شد.

سایت هامبورگ که به طور زنده اتفاقات بازی را گزارش می‌کند نوشت: هواداران دوباره مهدی را صدا می‌کنند، بازیکن محبوب آن‌ها فراموش نشدنی است.

 

جدال زیدان با مهدوی کیا / عکس

 

مهدی مهدوی کیا در 45 دقیقه اول در ترکیب هامبورگ حضور داشت و در بین دو نیمه تعویض شد.

گل‌های تیم هامبورگ را ملادن پتریچ(8) زی روبرتو(18)توماس رینکون(63) هیونگ مین سون(89) به ثمر رساندند و برای تیم ستارگان جهان نیزدروگبا(22) رونالدو(27) خوان کاپدوویا(39) سالگادو(59) فیگو(72) گلزنی کردند.