اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: معلولیت بدون محدودیت


فرزانه پارسایی متولد 1348 تهران در سال 72 فصل جدیدی در زندگی وی شروع شد .معلویت او در حادثه بزرگراه تهران - قم، که با از دست دادن مادر همراه بود شروع شد.

خبرگزاری مهر: فرزانه پارسایی متولد 1348 تهران در سال 72 فصل جدیدی در زندگی وی شروع شد .معلویت او در حادثه بزرگراه تهران - قم، که با از دست دادن مادر همراه بود شروع شد.

 پس از آن با توکل و همت ،معلولیتش محدودیت او نشد. با یاری خدا درزمینه تحصیل و اشتغال و ورزش موفق به کسب درجات خوبی شد و 17 سال در کنار دانش آموزان استثنایی جسمی - حرکتی کم توان ذهنی و نابینا زندگی می کند.وی می گوید با نگاهی به روزهای پشت سر در یک کلام "خدا با من است".























































ویدیو مرتبط :
معلولیت محدودیت نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پزشکی که با معلولیت عمل جراحی می کند +عکس



اخبارگوناگون - پزشکی که با معلولیت عمل جراحی می کند +عکس

معلولیت در انسان های بسیاری وجود دارد و این افراد تا حد بسیاری از دیگر انسان ها دور افتاده اند و پیشرفتشان بسیار سخت تر از انسان های سالم است.

معلولین افرادی هستند که دچار نواقصی در بدن خود شده اند. وجود معلولیت باعث می شود تا این افراد با مشقت های بسیاری زندگی خود را بگذرانند به همین دلیل بیشتر دچار افسردگی و مشکلات روحی می شوند.

"تد رومل" پزشکی است که در ایالت مینیسوتا عمل های جراحی نجات بخش بسیاری انجام داده است. این مرد در سال 2010 دچار مشکل عجیبی شد که سرانجام او را از کمر به پایین فلج کرد.

اخبار ,اخبار گوناگون,معلولیت,معلولیت در انسان

این پزشک در سال 2010 بر روی همسرش عمل جراحی نفسگیری انجام داد و پس از آن دچار بیماری خاصی شد که کمر او را به مرور از کار انداخت و پس از چند هفته فلج و ناتوان گشت.

این پزشک برای مدت دوسال تنها روی تخت دراز کشیده بود تا اینکه تصمیم گرفت بار دیگر کار خود را آغاز کند از این رو به بیمارستان رفت و عمل های جراحی خود را تحت شرایط خاصی از سر گرفت.

اخبار ,اخبار گوناگون,معلولیت,معلولیت در انسان

دکتر رومل این روزها با نشستن روی صندلی چرخ دار و البته تنظیم کردن تخت بیمار در یک اندازه خاص به عمل جراحی می پردازد. البته بیماری او باعث شده تا بیشتر عمل های مربوط به عضلات کتف که دسترسی به آن آسان تر است توسط او انجام شود.

این پزشک برای همکارانش به عنوان یک فرد عاشق جراحی شناخته می شود زیرا او کاری را انجام می دهد که خیلی ها باورش ندارند و معلولیت را پایان زندگی و تمام آرزوها می دانند.

اخبار ,اخبار گوناگون,معلولیت,معلولیت در انسان

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران