اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: معلمی که انسانیت را معنا کرد


امیررضا سلطانی تنها آموزگار روستای سنجگان قم با وجود داشتن دیسک کمر و ۲ ماه مرخصی استعلاجی از سوی پزشک معالج اما با فداکاری و برای ناتمام نماندن درس دانش‌آموزان، کلاس درس را به منزل خود آورده است.

تابناک: امیررضا سلطانی تنها آموزگار روستای سنجگان قم با وجود داشتن دیسک کمر و ۲ ماه مرخصی استعلاجی از سوی پزشک معالج اما با فداکاری و برای ناتمام نماندن درس دانش‌آموزان، کلاس درس را به منزل خود آورده است.

عکس: معلمی که انسانیت را معنا کرد

عکس: معلمی که انسانیت را معنا کرد


ویدیو مرتبط :
معلمی که 5 سال است برای شاگردش پدری می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: چهره ها و انسانیت


مراسم اعطای تندیس انسانیت به خیرین دنیای ورزش و هنر، همزمان با دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه هنرمندان، در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم اعطای تندیس انسانیت به خیرین دنیای ورزش و هنر، همزمان با دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه هنرمندان، در تالار وحدت برگزار شد.