اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: مراحل ساخت مجسمه هاشمی


ساخت مجسمه اکبرهاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت به سفارش موزه شهید بهشتی و در ابعاد واقعی چهارم شهریورماه به پایان رسیده و روز ششم شهریور – امروز - این مجسمه در جایگاه خود در موزه شهید بهشتی نصب خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ساخت مجسمه اکبرهاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت به سفارش موزه شهید بهشتی و در ابعاد واقعی چهارم شهریورماه به پایان رسیده و روز ششم شهریور – امروز - این مجسمه در جایگاه خود در موزه شهید بهشتی نصب خواهد شد.
 
 
حمید کنگرانی فراهانی هنرمند مجسمه ساز در گفت وگو با «هنرآنلاین» درباره ویژگی های این مجسمه مومی گفت: این مجسمه در ابعاد واقعی ساخته شده است و با پلیمر و سلیکون این مجسمه را ساخته ام. این مجسمه براساس تصاویر و فیلم های اکبر هاشمی در سال 1353 ساخته شده است و برای ساخت این مجسمه چندین بار با وی دیدار داشته ام.

به گفته کنگرانی، مجسمه اکبر هاشمی رفسنجانی در حالت نشسته و در حال صحبت کردن با تلفن و با عبا و عمامه ساخته شده است.


ویدیو مرتبط :
مراحل ساخت مجسمه چهره انسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراحل ساخت مجسمه مومی هاشمی رفسنجانی (عکس)



مراحل ساخت مجسمه مومی هاشمی رفسنجانی (عکس)

این مجسمه که ظرف یک ماه توسط حمید کنگرانی فراهانی ساخته شده است، امروز (ششم شهریور) در جایگاه خود در خانه موزه شهید بهشتی برای نمایش عمومی نصب خواهد شد.

,مجسمه رفسنجانی,هاشمی رفسنجانی,سازنده مجسمه رفسنجانی,

/عصر ایران