اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس متفاوت نوه امام (ره) در اینستاگرام


تصویر زیر را زهرا اشراقی نوه امام (ره) در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «مامان و یاسمن برادرزاده ام...یعنی مادربزرگ و نوه (دختر و نتیجه امام خمینی).

 
 
 
 
صبح بخیر: تصویر زیر را زهرا اشراقی نوه امام (ره)  در صفحه شخصی اش در اینستاگرام  منتشر کرد و نوشت: «مامان و یاسمن برادرزاده ام...یعنی مادربزرگ و نوه (دختر و نتیجه امام خمینی).

گئهتالعغلعل


ویدیو مرتبط :
تقدیم پیراهن طارمی به نوه امام (ره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوه دختری امام(ره)؛ اصلی ترین گزینه دکتر روحانی برای وزارت ارشاد!+عکس



تیم کابینه دکتر روحانی,پیشنهادات روحانی به لیلی بروجردی,گزینه دکتر روحانی برای وزارت ارشاد
اگر لیلی بروجردی پیشنهاد وزارت را قبول نکند پای گزینه های دیگر به میان کشیده می شود:
نوه دختری امام(ره)؛ اصلی ترین گزینه دکتر روحانی برای وزارت ارشاد!+عکس

لیلی بروجردی نوه دختری امام(ره) مختار شده که از میان دو وزارتخانه علوم یا ارشاد یکی را انتخاب کند اما ایشان پیشهاد ارائه شده را نه رد کرده و نه به آن پاسخ مثبت داده است و گویا مشغول بررسی وضعیت موجود است.

در حالی که از همان فردای انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران گمانه زنیهای پیرامون اعضای کابینه ایشان آغاز شد به تازگی اکبر منتجبی در مجله «آسمان» خبری اختصاصی درباره حضور یکی از نوادگان امام خمینی(ره) در تیم کابینه دکتر روحانی را مطرح کرده است.

این نوه امام(ره)، لیلی بروجردی فرزند زهرا مصطفوی دختر بزرگ امام(ره)  است. زهرا مصطفوی همسر محمود بروجردی بوده و به این ترتیب دختر وی از یک طرف نوه امام(ره) است و از طرف دیگر جزو نوادگان آیت ا.. بروجردی محسوب می شود.

لیلی بروجردی مختار شده که از میان دو وزارتخانه علوم یا ارشاد یکی را انتخاب کند اما ایشان پیشهاد ارائه شده را نه رد کرده و نه به آن پاسخ مثبت داده است و گویا مشغول بررسی وضعیت موجود است.

گویا اصلی ترین گزینه دکتر روحانی برای وزارت ارشاد لیلی بروجردی است و اگر او پیشنهاد وزارت را قبول نکند آن گاه است که نامهایی مانند احمد مسجد جامعی، رضا صالحی، احمد پورنجاتی، محمدعلی زم، محمود دعایی و علی مطهری مورد توجه قرار می گیرند.

از تحصیل در انگلستان تا مشاورت انتخاباتی محسن رضایی
لیلی بروجردی متولد بهمن 1342 تهران فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران است. او در سال ۶۷  بعد از فراغت از تحصیل در دانشگاه تهران به اتفاق همسرش سید عبدالحسین طباطبایی (برادرزن احمد خمینی) برای ادامه تحصیلات راهی انگلیس شد؛ در انگلیس دوره کارآموزی و دروس تکمیلی رشته حقوق را دنبال کرد (حقوق بزرگسالان) و در سال ۷۴ نیز به ایران بازگشت. در حال حاضر  او وکیل دادگستری بوده و ریاست کمیته بانوان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده دارد.

جالب اینجاست لیلی بروجردی در انتخابات دهم ریاست جمهوری به عنوان مشاور انتخاباتی محسن رضایی فعالیت می کرد که دلیل این امر هم ارتباط خانوادگی این دو است؛ چراکه یکی از دختران خانم بروجردی عروس محسن رضایی است./شبکه ایران