اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس لو رفته سامسونگ گلکسی اس 6


دوستداران گوشی‌های سامسونگ منتظر ورود گلکسی اس6 پلاس هستند و آنچه می‌بینید واضح‌ترین تصویر لو رفته از این گوشی 5.7 اینچی است که به‌زودی رسماً عرضه می‌شود.

خبرآنلاین: دوستداران گوشی‌های سامسونگ منتظر ورود گلکسی اس6 پلاس هستند و آنچه می‌بینید واضح‌ترین تصویر لو رفته از این گوشی 5.7 اینچی است که به‌زودی رسماً عرضه می‌شود.

سایت آلمانی All About Samsung ضمن انتشار تصویری از این گوشی نوشت کمی بزرگ‌تر از اس6 اج طراحی و ساخته‌شده و انتظار می‌رود 32 گیگ حافظه داخلی داشته باشد.

برای اس6 پلاس دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی تعریف‌شده و دوازدهم اوت و هم‌زمان باعرضه رسمی نوت5 و قبل از رونمایی از آیفون 6 پلاس اس اپل رونمایی خواهد شد.

بر اساس عکسی که مشاهده می‌کنید(گوشی نمونه پلاستیکی - dummy- عرضه‌شده به فروشگاه سامسونگ قبل از رونمایی) اس6 اج پلاس هم‌اندازه با نوت 4 بوده و در طراحی جدید از پهن‌تر شدن آن جلوگیری شده است.

اندروید 5.1.1، 4 گیگ رم از دیگر ویژگی های اس 6 پلاس است.

عکس لو رفته سامسونگ گلکسی اس 6 پلاس

عکس لو رفته سامسونگ گلکسی اس 6 پلاس


ویدیو مرتبط :
فیلم لو رفته از گلکسی اس 21 پلاس ! - تصویر دزدی لو رفته از سامسونگ !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منتظر گلکسی S 4 سامسونگ باشید+عکس سامسونگ گلکسی اس 4



منتظر گلکسی S 4 سامسونگ باشید+عکس

گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 - تنها با گذشت چند ماه از فروش چشمگیر گلکسیS III ، سامسونگ تلفن همراه بعدی خود را معرفی می کند.سامسونگ پس از معرفی و فروش موفقیت آمیز گلکسی SIII، زمستان 2013 گلکسی S 4 را معرفی خواهد کرد.

به نظر می رسد این اقدام سامسونگ بیشتر برای رقابت با پدیده اپل یعنی آیفون 5 باشد.

این گوشی جدید در کنگره دنیای تلفن همراه که بهمن ماه سال 2013 در بارسلونا برگزار خواهد شد، معرفی شده و یک ماه بعد نیز به معرفی عموم خواهد رسید.

شایعات حاکی از آنست که این مدل با صفحه نمایش بزرگتر حدود 5 اینچی ساخته می شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز جایگزین دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد شد.

 

 گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گلکسی,گوشی سامسونگ گلکسی اس4,سامسونگ گلکسی s4

 

منبع:باشگاه خبرنگاران