اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: كفش كهنه بازیگر برگزیده جایزه اسكار!


«جیك جیلنهال»‌ یكی از جذاب ترین بازیگران مرد از نگاه مجله پیپل است . او همیشه با ظاهری آراسته ، كت و شلوار در محافل ظاهر می شود.

سینما خبر: «جیك جیلنهال»‌ یكی از جذاب ترین بازیگران مرد از نگاه مجله پیپل است . او همیشه با ظاهری آراسته ، كت و شلوار در محافل ظاهر می شود.

این در حالی است كه كفشهای خاكی و واكس نخورده او در اولین اكران فیلم «زندانیان»‌ در لس آنجلس توجه عكاسان را جلب كرد.

كفشها نه تنها خاكی بلكه بسیار كهنه هم بود كه هیچ تناسبی با كت و شلوار چندصد دلاری او نداشت.

«جیك جیلنهال» درسال 2005 برای بازی در نقش جک تویست در فیلم کوهستان بروکبک نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک شد.


ویدیو مرتبط :
بازیگر مرد برگزیده جشن شب بازیگر تئاتر - محمد علی محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر برنده جایزه اسكار زن شد! +عکس


به نظر می‌رسد ادی ردمین برای بازی كردن در نقش شخصیت‌های متفاوت و مشكل از شهامت خاصی برخوردار باشد.

خبرگزاری مهر: به نظر می‌رسد ادی ردمین برای بازی كردن در نقش شخصیت‌های متفاوت و مشكل از شهامت خاصی برخوردار باشد.

با انتشار اولین تصویر از ادی ردمین برنده جایزه اسكار، روشن شد او در فیلم جدیدش در نقش یك زن ظاهر شده است.

بازیگر برنده جایزه اسكار زن شد! +عکس

ادی ردمین كه برای بازی درخشانش در فیلم «تئوری همه چیز» در نقش استیون هاوكینگ فیزیكدان بریتانیایی جایزه برنده نقش اول اسكار امسال را هفته پیش دریافت كرد، اكنون در نقشی جدید ظاهر شده است.

در این فیلم ردمین تصویرگر آینار وگنر هنرمند دانماركی است كه بعدها به نام لیلی البی شناخته شد. زندگی این هنرمند در فیلم «دختر دانماركی» تصویر شده است.

این فیلم با اقتباس از رمان دیوید ابرشاف به همین نام ساخته شده و بار دیگر از همكاری ردمین و تام هوپر كه كارگردان او در فیلم «بینوایان» بود، شكل گرفته است.

بازیگر برنده جایزه اسكار زن شد! +عکس

ادی ردمین بازیگر مرد سینمای هالیوود در نقش یک زن

آلیشیا ویكاندر در این فیلم در نقش گرتا همسر وگنر بازی كرده است. او هر چند ابتدا شوهرش را به سمت مواد مخدر كشاند، اما بعد به او كمك كرد تا ببر یک چالش یزرگ زندگی اش فائق آید. در این فیلم درام كه در دهه ۱۹۲۰ می گذرد، ماتیاس شون آرتس و امبر هرد هم بازی كرده‌اند.

ردمین در مصاحبه با دیلی میل گفته است او با كمك آلكساندر رینولدز كارگردانی فیلم «تئوری همه چیز» برای بازی در این فیلم آماده شده و تلاش كرده تا در قالب یك زن فرو برود.

او گفت ما با هم به همه جزییات پرسپكتیو یك زن توجه كردیم و فكر می‌كنم این نقش احساسی‌ترین نقشی است كه ایفا كرده‌ام.

ادی ردمین ۳۳ ساله و متولد لندن است. او كارش را با بازی در تئاتر و تلویزیون از اوایل دهه ۲۰۰۰ آغاز كرد و در سال ۲۰۰۶ در اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «شبیه ذهن ها» بازی كرد.

تام هوپر فیلمساز ۴۲ ساله بریتانیایی دارنده جایزه اسكار برای فیلم «سخنرانی پادشاه» در سال ۲۰۱۰ است.