اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: قرآن خواندن محمد اصفهانی در کنار امام (ره) در بهشت زهرا


۱۲ بهمن ۱۳۵۷، مراسم استقبال از حضرت امام خمینی(ره) با حضور پر شکوه هزاران نفر از مردم سراسر ایران در بهشت زهرا(س) تهران، در کنار مزار شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

مشرق نیوز: ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، مراسم استقبال از حضرت امام خمینی(ره) با حضور پر شکوه هزاران نفر از مردم سراسر ایران در بهشت زهرا(س) تهران، در کنار مزار شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم تلاوت آیات قرآن کریم توسط محمد اصفهانی که در آن زمان نوجوان بود، صورت گرفت.



ویدیو مرتبط :
قرآن خواندن محمد اصفهانی کنار امام (ره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سید محمد خاتمی در مرقد امام (ره)


شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز شنبه شب گذشته جهت ادای احترام و تجدید پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و بزرگداشت دهه مبارک فجر و سی و ششمین بهار آزادی، در مرقد امام حضور یافته و با قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

فرارو: اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز شنبه شب گذشته جهت ادای احترام و تجدید پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و بزرگداشت دهه مبارک فجر و سی و ششمین بهار آزادی، در مرقد امام حضور یافته و با قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

اعضای مجمع روحانیون همچنین با یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نیز حضور داشت، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رئیس شورای مرکزی مجمع، آیت الله سید محمد موسوی خوئینی ها دبیرکل و آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی ضمن تبریک ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی به تشریح مبانی اندیشه سیاسی و مکتب فقهی امام و نقش بی بدیل ایشان در راهبری و پیروزی انقلاب و تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته  و بر ضرورت بازشناسی ابعاد شخصیت جامع و نیز اهداف و آرمانهای بلند آن پیشوای بزرگ تأکید کردند.