اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس قدم زدن جرج کلونی با جلیقه‌ انفجاری!


امل علم‌الدین در حالیکه یک کت چرم مشکی و شلوار جین پاره به تن داشت برای دیدن همسرش، جرج کلونی، سر صحنه فیلم «هیولای پول» (Money Monster) در مرکز شهر نیویورک حاضر شد.

کافه سینما: امل علم‌الدین در حالیکه یک کت چرم مشکی و شلوار جین پاره به تن داشت برای دیدن همسرش، جرج کلونی، سر صحنه فیلم «هیولای پول» (Money Monster) در مرکز شهر نیویورک حاضر شد.

جالب است بدانید که جرج کلونی، این بازیگر برجسته هالیوودی که تا به حال دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است، با دیدن همسرش کار را تعطیل کرد و با همان گریم و جلیقه پر از مواد منفجره که به نقشش در این فیلم مربوط می‌شود دقایقی همراه با او در خیابان‌های نیویورک قدم زد.

قدم زدن جرج کلونی با جلیقه‌ انفجاری! +عکس


ویدیو مرتبط :
صحبتهای جرج کلونی و بشکن زدن برای فیلمسازان ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنر قدم زدن یک دختر بر روی برف !! + عکس



 

 

هنر,هنرمند,دخترهنرمند

 

در چند هفته گذشته هنرمندی به نام سونیا هنریچد به کمک پنج تن دیگر از دوستانش توانستند یک اثر هنری بر روی برف ایجاد کند. نکته جالب در مورد این اثر این است که تمام آن به وسیله قدم زدن و رد پا ایجاد شده است .

 

هنر,هنرمند,دخترهنرمند

 

هنر,هنرمند,دخترهنرمند

 

هنر,هنرمند,دخترهنرمند

 

هنر,هنرمند,دخترهنرمند


/mashreghnews.ir