اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: قالیباف در هوای سرد و بارانی مسکو


محمدباقر قالیباف همزمان با سفرش به روسیه در مراسم امضای سند همکاری شهرداری‌های مسکو و تهران گفت: با توجه به سابقه بیش از ۱۰ سال تهران و مسکو خوشحالم سفر ما به این شهر زمانی انجام شد که اوج همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه برقرار است.

خبرآنلاین: محمدباقر قالیباف همزمان با سفرش به روسیه در مراسم امضای سند همکاری شهرداری‌های مسکو و تهران گفت: با توجه به سابقه بیش از ۱۰ سال تهران و مسکو خوشحالم سفر ما به این شهر زمانی انجام شد که اوج همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه برقرار است.

تصویر زیر مربوط به سفر او به مسکو است.

عکس: قالیباف در هوای سرد و بارانی مسکو


ویدیو مرتبط :
هوا هوای عزا هوای در...-تصویری.با مداحی مهران بارانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلفی گزارشگر بازی دیشب بایرن و منچسترسیتی در هوای سرد / عکس



 اخبارورزشی  - تصویر محمدرضا احمدی پیش از گزارش در شبکه 3؛
سلفی گزارشگر بازی دیشب بایرن و منچسترسیتی در هوای سرد / عکس

گزارشگر فوتبال در تلویزیون که شب گذشته گزارش بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده داشت تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش جام نیوز، محمدرضا احمدی با انتشار تصویر زیر نوشت: «در شب سرد چهارم آذر قبل از بازى جذاب من سیتى - بایرن مونیخ با پژمان نجات پور عزیز تهیه كننده دوست داشتنى فوتبال هاى خارجى شبكه ورزش.»


محمدرضا احمدی و پژمان نجات پور

اخبار,اخبارورزشی, صفحه اجتماعی, گزارشگر بازی بایرن و منچسترسیتی

 

 اخبار ورزشی  - جام نیوز