اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: فیس لیفت آلفارومئو جولیتا 2017


پورشه، آئودی و فولکس واگن در چند روز اخیر فیس لیفت‌هایی از محصولاتشان معرفی کرده‌اند و یا معرفی خواهند کرد، اما آلفارومئو از این سه خودروساز بزرگ آلمانی پیشی گرفته و با معرفی نسخه فیس لیفت جولیتا، توانسته توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کند.

وب‌سایت خودروبانک: پورشه، آئودی و فولکس واگن در چند روز اخیر فیس لیفت‌هایی از محصولاتشان معرفی کرده‌اند و یا معرفی خواهند کرد، اما آلفارومئو از این سه خودروساز بزرگ آلمانی پیشی گرفته و با معرفی نسخه فیس لیفت جولیتا، توانسته توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کند.

فیس لیفت آلفارومئو جولیتا 2017 معرفی شد

فیس لیفت جدید آلفارومئو که قرار است در نمایشگاه خودرویی ژنو سوئیس هم به نمایش درآید، نسبت به مدل قبلی یا استاندارد خود تغییراتی جزیی را تجریبه کرده و عموما در دو مدل مختلف معرفی شده که اگر بخواهیم به تشریح آن‌ها بپردازیم، می‌توان به مجموعه سپر جدید و ورودی‌های هوای اصلاح شده روی آن که حالا نواری قرمز رنگ در حاشیه ورودی میانی کشیده شده است، به جلوپنجره‌ای جدید با زنبوری مشکی رنگ و همچنین به چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر اشاره کرد که به صورت خوشبینانه، تغییراتی در طراحی خودرو ایجاد کرده‌اند، البته در عقب شاهد دیفیوزری هم در زیر سپر هستیم که بر روی یکی از مدل‌ها نصب شده است. در داخل کابین هم در بزرگ‌ترین حالت، شاهد سیستم جدید Uconnect با صفحه نمایشگری لمسی هستیم.

فیس لیفت آلفارومئو جولیتا 2017 معرفی شد
پیشرانه 1.4 لیتری 118 اسب بخاری نیز روی جولیتا 2017 قابل نصب است

در صف موتوری خودرو هم شاهد پیشرانه‌ای جدید 1.4 لیتری 118 اسب بخاری به همراه دیفرانسیلی الکترونیکی Q2 و همچنین پیشرانه‌ای توربوشارژر چهار سیلندر 1750 سی سی هستیم که می‌تواند قدرتی 236 اسب بخاری تولید کند و به جعبه دنده‌ای دوکلاچه هم متصل می‌شود. در مقابل این‌ها، پیشرانه‌های دیزلی جدیدی هم به خدمت گرفته شده که یکی از آن‌ها با حجم 1.6 لیتری می‌تواند 118 اسب بخار قدرت و دیگری هم می‌تواند با حجم 2 لیتری خود، گشتاوری 172 نیوتن متری تولید کند.

فیس لیفت آلفارومئو جولیتا 2017 معرفی شد

فیس لیفت آلفارومئو جولیتا 2017 معرفی شد

فیس لیفت آلفارومئو جولیتا 2017 معرفی شد


ویدیو مرتبط :
آلفارومئو جولیتا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017


شرکت خودروسازی تویوتا پیش از حضور و آغاز به کار خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک 2016، فیس لیفت تویوتا هایلندر 2016 را به صورت آنلاین معرفی کرد تا زمینه‌ای برای نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه نیویورک فراهم کرده باشد.

وب‌سایت خودروبانک: شرکت خودروسازی تویوتا پیش از حضور و آغاز به کار خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک 2016، فیس لیفت تویوتا هایلندر 2016 را به صورت آنلاین معرفی کرد تا زمینه‌ای برای نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه نیویورک فراهم کرده باشد.

معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017

از لحاظ طراحی ظاهری می‌توان دید که تویوتا نسبت به ایجاد تغییر در جلوپنجره مشبک خودرو و طراحی دوباره چراغ‌های جلو اقدام کرده و هر دوی آن‌ها را به رنگ مشکی در آورده است، علاوه بر این، رینگ‌هایی 19 اینچی آلیاژی هم بر روی هر چهارچرخ خودرو نصب شده و سیستم تعلیقی اسپرت هم برای میرا کردن ضربات وارده از سطح جاده در راستای محور عمودی چرخ‌ها نصب شده است تا بتوان بهترین عملکرد را در جاده‌ها شاهد بود.

معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017

براساس گفته‌های شرکت خودروسازی تویوتا، بزرگ‌ترین تغییر این شاسی بلند مربوط به بخش انتقال قدرتی آن می‌شود که حالا به جای جعبه دنده 6 سرعته قدیمی، از جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده که به نظر می‌رسد برگرفته از جعبه دنده جدید تویوتا لندکروزر باشد. این جعبه دنده هم طبق تعاریف، به پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر بنزینی متصل خواهد شد که به صورت تنفس طبیعی هوای تصفیه شده محیط را به داخل سیلندرها می‌بلعد. در کنار پیشرانه 3.5 لیتری، تویوتا موتوری 2.7 لیتری خطی چهار سیلندر را هم در نظر گرفته که به همان جعبه دنده شش سرعته سابق متصل می‌شود.

معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017

در ادامه همچنین تویوتا اضافه کرده که برای این شاسی بلند فیس لیفت از سیستم‌های ایمنی جدید اعم از یک سیستم کمک راننده، سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم اتوماتیک نوربالا و کروز کنترلی تطبیقی استفاده کرده که به صورت آپشن‌های استاندارد بر روی فیس لیفت تویوتا هایلندر نصب می‌شوند.

معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017
معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017

معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017

معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017