اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: فرهاد مهراد خفته بر زانوی مادرش


فرهاد مهراد خفته بر زانوی مادرش. عصر ایران: 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاطرات فرهاد مهراد در رنگ آمیزی یک کنسرت پاییزی+عکس



کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی

خاطرات فرهاد مهراد در رنگ آمیزی یک کنسرت پاییزی+عکس

کنسرت پاییزی روزبه نعمت اللهی 24و 25 مهرماه با حضور علی مرادخانی در سالن همایش برج میلاد تهران برگزار شد. محل برگزاری کنسرت موسیقی حال و هوای عاشقانه ای به خود گرفته بود، برگهای زرد پاییزی، درختان خشکیده برروی استیج، فانوس های آویزان برروی درخت و هیزمی که روبروی یک نیمکت قرار داشت رنگ و عطر پاییز را در سالن منتشرکرده بود.

روزهای پایانی ماه مهر، در «آسمان تهران» حال و هوای دیگری داشت. در حالیکه فضای باز برج میلاد تهران با حضور هنرمندان و خوانندگان خوب کشور میزبان برپایی جشن ده روزه اعیاد قربان وغدیر بود، در پشت درب های سالن همایش، صف های طویلی از هواداران تشکیل شده بود که مشتاقانه منتظرشرکت در کنسرت خواننده مورد علاقه شان بودند.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


محل برگزاری کنسرت موسیقی حال و هوای عاشقانه ای به خود گرفته بود، برگهای زرد پاییزی، درختان خشکیده برروی استیج،

فانوس های آویزان برروی درخت و هیزمی که روبروی یک نیمکت قرار داشت رنگ و عطر پاییز را در سالن منتشرکرده بود.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


ساعت از ده و نیم شب گذشته بود، حاضرین در سالن با صدای سوت و دست درخواست هر چه سریعتر اجرا شدن ترانه های خاطره انگیز و مورد علاقه شان با صدای روزبه نعمت اللهی را داشتند.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


مانیتورهای سالن با پخش کلیپی از اجراهای گذشته روزبه نعمت الهی، آماده برگزاری کنسرت شب 25 مهرماه 92 این هنرمند شد.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


در همین لحظه حضور دو مجری توانمند تلویزیون(رضا رشیدپور و فرزاد حسنی) هیجان و تشویق حاضرین در سالن را دو چندان کرد. نسرین مقانلو و لیلا بلوکات نیزاز دیگر میهمانانی بودند که دراین کنسرت بزرگ حضور داشتند و با احوال پرسی و خوش و بش توجه حاضرین را به خود جلب کرده بودند.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


با صدای ساز پیانوی محسن خلیلیان و همچنین تصویری از آبشار و رودخانه، سکوتی هیجان انگیز فضای سالن را پرکرد. نوازندگان ارکستر 27 نفره روزبه نعمت اللهی سازهایشان را به دست گرفتند و شروع به نواختن قطعه «داروگ»کردند. صدای روزبه در فضای سالن پیچید حاضرین در سالن با کنجکاوی به دنبال صدا بر روی استیج بودند. نورافکن ها انتهای سالن را نشانه گرفت و به دنبال آن تمام نگاه ها به سمت عقب برگشت.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


خواننده «داروگ» با کت مشکی که نقش طلایی رنگ بر روی آن بود و شلوار مشکی از میان جمعیت عبور کرد و به روی استیج آمد. این خواننده پس از اجرای قطعه اول ضمن خوشامدگویی، با به صدا در آمدن سازهای کوبه ای به سراغ ترانه «من مست و تو دیوانه ...» رفت.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


بعد از اجرای این دو قطعه زیبا و دوست داشتنی، روزبه نعمت اللهی از حضور ستارهای سینما و موسیقی در کنسرتش خبر داد. وی پس از معرفی نسرین مقانلو به عنوان سوپراستارسینما و همچنین رضا رشید پور و فرزاد حسنی، سالار عقیلی خواننده ترانه های وطنی و همسرش حریر شریعت زاده را به حاضرین در سالن معرفی کرد.


کاوه آفاق(خواننده)، میلاد ترابی(تنظیم کننده و آهنگساز قطعه مغناطیس)، بهرنگ بهادرزاد(تنظیم کننده) بیژن زرین و شادی احدی فر(بازیگر) و دکترفرزین سرکارات همسر شیلا خداداد از دیگر میهمانانی بودند که در این کنسرت حضور داشتند.


میهمان ویژه این کنسرت علی مرادخانی،معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که حضور ایشان در کنسرت های موسیقی پاپ، نشان از حمایت معاونت هنری از موسیقی کشور بود.


روزبه نعمت اللهی پس از اجرای ترانه «شما مست نگشتید در این مزرعه پاک...» و «من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم ...» با نواختن ساز بزوکی به سراغ ترانه «شبم سیاه روزم سیاه ...» رفت.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


شش ترانه از بهترین های آلبوم روزبه نعمت اللهی اجرا شد و نوبت به اجرای ترانه «اگه تو یک روز نباشی آرزو معنی نداره...» رسید. خواننده آلبوم «سرزمین مادری» پس از تقدیم این ترانه به مادرش(فرشته جواهری) از برگزاری کنسرت مادرش در آینده نزدیک خبر داد.
حاضرین در سالن پس از تشویق های پی در پی، درخواست قطعه زیبای «دریا» را داشتند. صدای موج و پخش تصاویری ازدریا نوازندگان را آماده نواختن این قطعه خاطره انگیز کرد و با همراهی هواداران این ترانه اجرا شد.

باز هم آمدی تو بر سر راهم / آی عشق می کنی دوباره گمراهم /دردا من جوانی را به سر کردم/ تنها از دیار خود سفر کردم
دیریست قلب من ازعاشقی سیر است / خسته از صدای زنجیر است / خسته از صدای زنجیر است/ دریا اولین عشق مرا بردی
دنیا دم به دم مرا تو آزردی / دریا سرنوشتم را به یاد اور دنیا سرگذشتم را مکن باور / من غریبی قصه پردازم /چون غریقی غرق در رازم...

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


 پس از اجرای نیمه کاره این قطعه روزبه نعمت اللهی سالن را ترک کرد. پس از آن محسن خلیلیان در همان حال و هوا و شور اشتیاقی که حاضرین داشتند شروع به معرفی نوازندگان کرد و گروه ارکستر هرکدام با بداهه نوازی سازهای شان مورد تشویق قرار گرفتند. در پایان معارفه روزبه نعمت اللهی با جلیقه طوسی رنگ ، بلوز مشکی و دستمال گردن بروی استیج آمد و شروع به ادامه خواندن قطعه نیمه کاره «دریا» کرد.


در بخش دیگر برنامه، با درخواست روشن کردن موبایل ها از سوی خواننده و پخش تصاویری از فرهاد مهراد بر روی ال.ئی.دی های سالن، ترانه زیبای «شب سیاه غم گرفته» تقدیم به فرهاد مهراد شد.

 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی


« کی می‌رسد باران»،«من مست و تو دیوانه»، «بی‌ستاره»، «شبم سیاه روزم سیاه»،«اگر یک روز تو نباشی خوشبختی پا نمی‌زاره»،« لااقل بی‌انصاف یک کلامی یک سلامی»،«نفس کشیدن سخته» و...از جمله قطعات آلبوم «سرزمین مادری»،«هفته عاشقی»،«عمو زنجیرباف» و «داروگ» بود که با همراهی و تشویق‌های پیاپی مخاطبان اجرا شد.

آخرین قطعه برنامه با اجرای ترانه «ایران» و تقدیم آن به سالار عقیلی و همخوانی و اجرای ایستاده حاضرین در سالن به پایان رسید.
 

کنسرت روزبه نعمت الهی , روزبه نعمت الهی

 

نوازندگانی که در این کنسرت حضور داشتند محسن خلیلیان رهبر ارکستر و( نوازنده کیبورد و پیانو ) گروه پاپ، رامبد رأفت ( گیتار باس ) ، سهیل بیانی مهر ( گیتار اسپانیش ) ، احسان شفیعی ( پرکاشن 1 ) ، میلاد مجذوب ( گیتار الکتریک ) ، مژگان ابوالفتحی ( پرکاشن 2 - دف - کوزه ) ، داوود اریکه ( فلوت ) ، سعید جامع الصنایع ( درامز ) ، امیر ( پرکاشن 3) گروه بادی : داریوش بیژنی ( ساکسیفون ) ، رامین براتی ( ترومبون ) ، فرید شیخی ( ترومپت ) ، عرشیا والی ( ترومپت ) ، فرشاد شیخی ( هورن ) ، جسام سید احمد ( هورن ) گروه زهی : عاطفه حسینی ( ویلون ) ، تایماز اطاعتی ( ویلون ) ، مهدی جوانبخت ( ویلون ) ، محمود عربانی ( ویلون ) ، آرمین قضاتی ( ویلون ) ، سرمد اکتشافی ( ویلون ) ، سرمد اکتشافی ( ویلون ) ، احسان شامی ( ویلون ) ، پیمان شامی ( ویلون ) ، امین زمانخان ( ویلون آلتو ) ، همایون هاشم زاده ( ویلون آلتو ) ، محمد حسین غریبی ( ویلون سل ) ، ارسلان عزیز ( ویلون سل ) و نوازندگان مهمان نیز بهنام حکیم ( بوزوکی ) ، پیام رونق ( دی جی رو دو ) بودند./شبکه ایران