اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: فرزاد حسنی‌ در‌ عروسی‌ برادرش


در روزهایی که خبر جدایی فرزاد حسنی و آزاده نامداری در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد،گویا زندگی این مجری مشهور در سکوت و آرامش خاصی جریان دارد.

آفتاب: در حالی تصاویری از شب مراسم ازدواج فرشاد حسنی(برادر فرزاد) برای اولین بار منتشر می شود که این روزها بر عکس آزاده نامداری که گفتگوهای مختلفی را درباره جدا شدنش ار فرزاد حسنی مطرح کرد ، این مجری سیاست سکوت را در پیش گرفته و گویا ترجیح می دهد بی آنکه به اتفاقات اخیر بیشتر دامن بزند،آبها از آسیاب بیفتد و زندگیش روال عادی خود را طی کند.

فرزاد حسنی‌ در‌ مراسم‌ عروسی‌ برادرش +عکس

مراسم ازدواج فرشاد حسنی جمعه شب (۲۴ مرداد ماه) با حضور چهره های سرشناسی چون محمد علیزاده،منصور ضابطیان و عوامل سازنده برنامه رادیو هفت برگزار شد.

فرشاد حسنی یکی از ارکان اصلی برنامه پر بیننده رادیو هفت است.

فرزاد حسنی‌ در‌ مراسم‌ عروسی‌ برادرش +عکس


ویدیو مرتبط :
فرشاد حسنی برادر فرزاد حسنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرزاد حسنی به تصویر فتوشاپی از عروسی خود و همسرش +عکس



فرزاد حسنی مجری سرشناس تلویزیون و بازیگر سینما به انتشار تصویر ساحتگی از او و آزاده نامداری در لباس عروسی به شدت انتقاد کرد.
مجله زندگی ایده آل در شماره جدید خود تصویری از فرزاد حسنی و آزاده نامداری 2 مجری جوان تلویزیون که به تازگی خبر ازدواجشان منتشر شده است چاپ کرده که آنها را در لباس شب عروسی نشان میدهد.
اما تدوین ناشیانه تصویر لباس عروس روی بدن آزاده نامداری و کت و شلوار دامادی برای فرزاد حسنی انتقاد این دو را برانگیخته است.

عروسی فرزاد حسنی و آزاده نامداری ,عکس عروسی فرزاد حسنی

منبع:pardad.ir