اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: فرزاد جمشیدی این روزها چه می کند؟


در ویژه برنامه ای که به مناسبت گرامیداشت سردار سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر در دزفول برگزار شد، فرزاد جمشیدی مجری گری این برنامه را بعهده داشت.

سینما نگار: در ویژه برنامه ای که به مناسبت گرامیداشت سردار سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر در دزفول برگزار شد، فرزاد جمشیدی مجری گری این برنامه را بعهده داشت.

قسمت هایی از این ویژه برنامه از صدا و سیمای خوزستان پخش شد.






ویدیو مرتبط :
نماهنگ این روزها با صدای فرزاد دزدمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد جمشیدی این روزها چه می‌کند؟ +عکس


مجری جنجالی تلویزیون که این روزها حواشی فراوانی گرد او شکل گرفته، و خبر از بیماری سخت او و انتقال‌اش در بیمارستان بود و اخباری متناقض در باره‌ی او شنیده می‌شود، در همدان روی سن رفت.

کافه سینما: مجری جنجالی تلویزیون که این روزها حواشی فراوانی گرد او شکل گرفته، و خبر از بیماری سخت او و انتقال‌اش در بیمارستان بود و اخباری متناقض در باره‌ی او شنیده می‌شود، در همدان روی سن رفت.

این روزها او مجری جشنواره‌ی زمستانی همدان بوده است که از پنجم تا دهم بهمن برگزار شده است. چندی پیش مدیر شبکه یک سیما از او در برابر بعضی اتهامات دفاع کرده بود. چند تصویر از او به هنگام اجرای این مراسم را ببینید.