اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: فرار نظری از رکورد دل پیه رو!


حالا نه هفته تا پایان لیگ سیزدهم باقی مانده و نظری نشان داد با این رکورد عجیب در گل زدن، فصل قبل شیرازی ها بی جهت به او انگ بازیکن کم کار را می زدند.

سایت گل: فصل قبل در بین تعطیلات نیم فصل، امیر قلعه نویی برای جذب محمد مهدی نظری سرپرست تیمش را دو بار به شیراز  فرستاد اما  فجری ها که در آن برهه رضا حقیقی را با مبلغ بالایی به پرسپولیس فروخته بودند با جدایی مهاجم بیست و چهار ساله شان موافقت نکرند. استقلال همه تلاشش را انجام داد اما فجر تا پایان فصل نظری را حفظ کرد.به واسطه همین درخواست بود که بعد از بازی استقلال و فجر که با نتیجه عجیب 5 بر صفر به نفع آبی ها به پایان رسید شیرازی ها نظری را متهم به کم فروشی کردند. این اتهام همچنان پا برجا بود تا اینکه نظری در ابتدای لیگ سیزدهم پیراهن استقلال را بر تن کرد. طبق آمار سایت فدراسیون فوتبال(اگر درست باشد) نظری تا امروز حدود 850 دقیقه در مجموع برای استقلال بازی کرده که در این بازی ها ( چه به عنوان بازیکن  ثابت چه ذخیره) تنها موفق به زدن یک گل شده است.



در بازی مقابل راه آهن بود که سرانجام  نظری طلسم گل نزنی اش را شکست. خیلی از بازیکنان استقلال به شوخی به او می گفتند اگر با همین روند پیش بروی قطعا می توانی به رکورد تاریخی مومن زاده (ملقب به احمد دل پیه رو)برسی که  در طول یک فصل موفق به گل زدن با پیراهن استقلال نشد!

البته با توجه به نوع بازی آبی ها که به صورت افراطی روی سانتر و توپ های بلند بنا شده است مشخص بود مهاجمانی از جنس نظری و برهانی نمی توانند چندان مثمر ثمر باشند.در این تیپ فوتبال، قاضی و مجیدی کارایی بیشتری را دارند.

حالا نه هفته تا پایان لیگ سیزدهم باقی مانده و نظری نشان داد با این رکورد عجیب در گل زدن، فصل قبل شیرازی ها بی جهت به او انگ بازیکن کم کار را می زدند.


ویدیو مرتبط :
رکورد گینس ( من هیچ نظری ندارم )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل‌پیه‌رو توپ طلا را به نیمار داد!


ستاره سرشناس فوتبال ایتالیا معتقد است که به‌زودی نیمار توپ طلای فوتبال جهان را تصاحب خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: الساندرو دل‌پیه‌رو معتقد است که آینده فوتبال متعلق به نیمار برزیلی است و به زودی توپ طلا را تصاحب خواهد کرد.

وی در این زمینه تأکید کرد: نیمار ستاره جوانی است و در کنار وی، مسی و رونالدو به عنوان دو ستاره استثنایی بالاتر از هم هستند، اما شانس نیمار باتوجه به مسیری که انتخاب کرده، بسیار خوب است و آینده پیش روی اوست.

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، خاطرنشان کرد: بدون‌شک نیمار شانس بسیار زیادی دارد تا در آینده‌ای نزدیک توپ طلای فوتبال جهان را تصاحب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسی بهتر است یا رونالدو، گفت: من هرگز به این سوال پاسخ نداده‌ام؛ چراکه این دو ستاره توانایی‌های متفاوتی دارند و سبک بازی رونالدو و مسی کاملا با هم فرق می‌کند، بنابراین انتخاب اینکه رونالدو بهتر است یا مسی، کار سختی است. فقط می‌توانم بگویم که هر دو بازیکن فوق‌العاده هستند.