اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: فراری و لامبورگینی‌ برای‌ زنان پلیس‌


پلیس‌های زن دبی اولین مجموعه از خودروهای فراری 4 و لامبورگینی را برای گشت زنی در این شهر توریستی دریافت کردند.

خبرگزاری فارس: پلیس‌های زن دبی اولین مجموعه از خودروهای فراری 4 و لامبورگینی را برای گشت زنی در این شهر توریستی دریافت کردند.
 
 پلیس‌های زن دبی اولین مجموعه از خودرو‌های فراری 4 و لامبورگینی را دریافت کردند.
 
«ضاحی خلفان» فرمانده پلیس دبی اعلام کرد که این پلیس‌ها برای رانندگی و هدایت این خودروهای سریع السیر آموزش دیده‌اند.
 
پلیس دبی اخیرا مجموعه‌ای از خودروهای گران قیمت را وارد ناوگان خود کرده که بیشتر به منظور جذب توریست‌ صورت گرفته است.








ویدیو مرتبط :
لامبورگینی و فراری در ناوگان پلیس دبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«واحد ویژه افسران پلیس زن» برای حمایت از زنان راننده در ابوظبی (+عکس)



اخبار بین الملل - «واحد ویژه افسران پلیس زن» برای حمایت از زنان راننده در ابوظبی (+عکس)

«واحد ویژه افسران پلیس زن» در ابوظبی برای حمایت روانی از رانندگان زنی که گرفتار سوانح رانندگی می‌شوند، آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایسنا، «واحد ویژه افسران پلیس زن» در بخش مدیریت ترافیک و گشت پلیس ابوظبی، مسئول رسیدگی به وضعیت زنان راننده‌ای هستند که در جاده‌ها و خیابان‌ها دچار حوادث رانندگی می‌شوند. آنها در عین حال با حمایت‌های روانی خود به این زنان کمک می‌کنند که با ضربه‌ روحی ناشی از این حوادث و تصادفات راحت‌تر کنار بیایند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از خلیج تایمز، ماموران این واحد ویژه در عین حال که به پرونده‌های تصادفات مربوط به رانندگان زن رسیدگی می‌کنند در حفظ اطلاعات شخصی آنها نیز می‌کوشند و به آنها اطمینان می‌دهند که روند پیگیری پرونده‌های آنها به صورت کاملا محرمانه انجام می‌شود.
 
یکی از افسران زنی که مسئول رسیدگی به پرونده‌های این تصادفات است می‌گوید: هرچند بیشتر حوادث جاده‌ای و سوانح رانندگی در ابوظبی توسط مردان اتفاق می‌افتند اما به تازگی تعداد این قبیل حوادث که زنان در وقوع آنها نقش دارند رو به افزایش است که البته اغلب آنها حوادث جزئی بوده و معمولا به دلیل بی‌توجهی رخ می‌دهند. 

 

اخبار,اخبار بین الملل ,واحد ویژه افسران پلیس زن

 اخبار بین الملل - ایسنا