اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: عیادت بازیگران «پدرسالار» از کشاورز


تعدادی از بازیگران و عوامل مجموعه «پدرسالار» که یکی از پربیننده ترین آثار تلویزیونی اوایل دهه 70 بود، از محمدعلی کشاورز عیادت کردند.

روزگار نو: محمدعلی کشاورز بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون مدتی است به دلیل بیماری در منزلش بستری است. تعدادی از بازیگران و عوامل مجموعه «پدرسالار» که یکی از پربیننده ترین آثار تلویزیونی اوایل دهه 70 بود، از این بازیگر عیادت کردند.

در این دیدار محمود پاک نیت، حمید شنگله، سیامک اطلسی، کمند امیرسلیمانی، فرحناز منافی ظاهر و اکرم محمدی بازیگران این مجموعه حضور داشتند. همچنین اکبرخواجوی کارگردان، علی اکبر محلوجیان نویسنده و هوشنگ بنایی تصویربردار، و سید جواد سیدی نیز در این دیدار صمیمی حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
تصاویردیدنی استاد کشاورز از شعبان استخوانی تا پدرسالار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیادت بازیگران طنز از اکبر عبدی/عکس



اخبار فرهنگی - عیادت بازیگران طنز از اکبر عبدی/عکس

امیر نوری، مجید صالحی و شهرام زمانی با حضور در بیمارستان «تهران کلینیک» به عیادت اکبر عبدی رفتند و برای این بازیگر آرزوی سلامتی کردند.اکبر عبدی که در بیمارستان بستری شده است حال عمومی اش را مناسب اعلام کرد و گفت تا چند روز دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , اکبر عبدی

 اخبار فرهنگی - جام جم