اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: علی پروین در آخرین بازی ملی اش


علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 1980 مسکو برای آخرین بار پیراهن شماره 7 تیم ملی را بر تن کرد.

خبرآنلاین: علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 1980 مسکو برای آخرین بار پیراهن شماره 7 تیم ملی را بر تن کرد.

 علی پروین روز 22 اسفند 1358 و در بازی مقابل سنگاپور برای آخرین بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفت. در این بازی ایران با 4 گل سنگاپور را برد و صعود خود به المپیک 1980 مسکو را قطعی کرد، هر چند به دلیل تحریم المپیک از سوی جمهوری اسلامی ایران تیم ملی فوتبال در این بازی ها حضور نیافت. پروین در سن 33 سالگی در حالی از تیم ملی کنار رفت که چهار سال بعد و در حضور مهاجمان نامدار و تراز اول ، آقای گل جام باشگاههای تهران شد!

این عکس مربوط به بازی ایران و سنگاپور در سال 1358 است که علی پروین در آخرین بازی ملی اش پیشاپیش سایر بازیکنان وارد میدان می شود.

عکس: علی پروین در آخرین بازی ملی اش


ویدیو مرتبط :
افتتاح گالری عروس علی پروین با حضور علی پروین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آخرین بازی ملی علی پروین


عکسی جالب از 22 اسفند 1358 آخرین بازی ملی علی پروین و آخرین صعود ایران به المپیک.

ورزش سه: عکسی جالب از 22 اسفند 1358 آخرین بازی ملی علی پروین و آخرین صعود ایران به المپیک.

عکس: آخرین بازی ملی علی پروین