اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: عروس عراقی آماده نبرد با داعش


یک تازه عروس عراقی ضمن پشتیبانی از شوهر خود که با فتوای مراجع وارد میدان نبرد با داعش شده است، آمادگی خود را برای مقابله با این گروهک تروریستی اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: یک تازه عروس عراقی ضمن پشتیبانی از شوهر خود که با فتوای مراجع وارد میدان نبرد با داعش شده است، آمادگی خود را برای مقابله با این گروهک تروریستی اعلام کرد.

زنان عراقی روز گذشته طی تظاهراتی در بغداد، آمادگی خود برای جنگ با گروهک تروریستی داعش را اعلام کردند.

حضور یک خانم جوان با لباس عروس در این تظاهرات، توجه همگان را به خود جلب کرده بود.

این خانم در گفت و گو با خبرگزاری کربلا گفت: یک از سال از عقد من می‌گذرد و شوهرم به فتوای مراجع تقلید برای جنگ به داعش لبیک گفته و به میدان نبرد رفته است؛ من منتظرم او با پیروزی بازگردد تا با هم مراسم عروسی‌مان را برگزار کنیم.

وی به همراه سایر زنان شرکت‌کننده در تظاهرات، آمادگی خود را برای به دست گرفتن سلاح و مقابله با داعش اعلام کرد.

عکس: عروس عراقی آماده نبرد با داعش

عکس: عروس عراقی آماده نبرد با داعش


ویدیو مرتبط :
داوطلبان عراقی برای مقابله با داعش آماده می شوند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: زنان کرد آماده نبرد با داعش


نیروهای زن پیشمرگ برای رویارویی با نیروهای تروریستی داعش در عراق تحت آموزش‌های نظامی قرار می‌گیرند.

فرارو:  حدود 500 تن از زنان وابسته به نیروهای پیشمرگ کرد در شمال عراق تحت آموزش‌های سخت نظامی قرار گرفته‌اند تا بتوانند با نیروهای تشکیلات تروریستی داعش مبارزه کنند.

این زنان در درگیری‌ها علیه داعش در منطقه "طوز خورماتو" و روستای بشیر واقع در شهر کرکوک مشارکت داشتند.

این 500 زن وابسته به نیروهای پیشمرگ در چارچوب یگان ویژه شهر سلیمانیه عراق فعالیت می‌کنند و آموزش‌های نظامی آنها در برگیرنده عبور از مناطق صعب العبور، نفوذ به مواضع دشمن، کسب اطلاعات از نیروهای دشمن، نصب کمین و همچنین استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها نظیر خمپاره‌اندازها و رگبارها می‌شود.

سرگرد ناهده احمد، فرمانده این نیروهای زن پیشمرگ، عنوان داشت که آن‌ها آماده‌اند تا در صورت نیاز به هر منطقه‌ای اعزام شوند همانطور که هر از چندگاهی در درگیری‌ها با نیروهای داعش مشارکت می‌کنند.

احمد همچنین تاکید کرد که سن این زنان بین 18 تا 45 سال بوده و برخی از آنها متاهل هستند.

یگان ویژه نیروهای زنان پیشمرگ در 11 نوامبر 1996 بنا به درخواست رهبران حزب اتحاد ملی کردستان تنها با حضور 16 نیروی زن تاسیس شد.