اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس «ظریف» با خواننده مورد علاقه اش


محمدجواد ظریف در کنسرت گروه «آیان» در برج میلاد حضور پیدا کرد.

جام جم آنلاین: محمدجواد ظریف در کنسرت گروه «آیان» در برج میلاد حضور پیدا کرد.

در این کنسرت که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شده بود،‌قطعاتی با اشعاری از مولانا، حافظ، بابا طاهر، فخرالدین عراقی، هما میرافشار، فرشاد نادری‌نیا و هوشنگ ابتهاج به اجرا در آمد.

عکس محمد جواد ظریف با خواننده مورد علاقه اش

هژیر مهرافروز که خوانندگی گروه «آیان» را بر عهده داشت، در ابتدای کنسرتش در سخنانی از ظریف به عنوان نماینده شایسته مردم ایران و مبلغ فرهنگ غنی ایران زمین به جهانیان یاد کرد که همراه با ابراز علاقه و تشویق حاضران بود.

ظریف نیز در دیدار و گفتگویی که با هژیر مهر افروز داشت اظهار کرد که به عنوان یکی از علاقه‌مندان هنر هژیر از دوران قبل از وزارت تا امروز پنج سالیست که بصورت روزانه کارهای این گروه را دنبال می‌کند.


ویدیو مرتبط :
خواننده مورد علاقه من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر جنسیت یک مرد به دلیل علاقه شدید به خواننده زن معروف +عکس



مردی که هوادار بریتنی اسپیرز است و از او یک بت برای خود ساخته است  تحت عمل تغییر جنسیت قرار گرفت تا بیشتر شبیه این ستاره موسیقی شود!

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

کارا هایز بیش از ۶۰۰۰۰ پوند را صرف تغییر جنسیت و کاشت سینه کرده است.

این زن ۲۶ ساله که با جنسیت مذکر به دنیا آمده است قبلاً نامش کدی بود و اکنون موهای بلوند بلندی به تقلید از این خواننده پاپ دارد.

او می‌گوید در زمانی که او کوچک‌تر بود خوانندگانی مانند بریتنی اسپیرز و کریستینا اگویلرا بیشتر سرآمد بودند ، همان طور که اکنون لیدی گاگا و کتی پری هستند.

من می‌خواستم همیشه دختر باشم و در آن موقع فکر می‌کردم که شبیه کدام ستاره باشم بهتر است!؟

منبع:funpatogh.com