اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: صدام حسین در بحرین!


منابع بحرینی اخیرا تصاویری منتشر کرده اند که پیوند خطرناک رژیم آل خلیفه با رژیم بعثی صدام معدوم را نمایان می کند.

خبرگزاری مهر: منابع بحرینی اخیرا تصاویری منتشر کرده اند که پیوند خطرناک رژیم آل خلیفه با رژیم بعثی صدام معدوم را نمایان می کند.

خبرگزاری عراقی براثا گزارش داد؛ تصاویری از خودروهای حامیان رژیم آل خلیفه در خیابانهای منامه منتشر شده است که تصویر نخست وزیر رژیم بحرین در کنار تصویری از صدام معدوم بر روی این خودروها دیده می شود.





ویدیو مرتبط :
خیانت های مزدوران صدام حسین به ملت کرد(طالبانی و صدام)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتاق خواب صدام حسین + عکس



 

 

 

اتاق خواب صدام حسین + عکس

 

 

پانا: قصر فاو یکی از ده ها قصر «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق است که در وسط دریاچه قرار دارد از همین رو نام دیگر آن "قصر آبی" است.

 

این قصر در پنج کیلومتری فرودگاه بین المللی بغداد قرار دارد. صدام نام فاو را بر این قصر نهاد زیرا معتقد بود که جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بر سر منطقه فاو رخ داده است.

از سال 2003 میلادی که رژیم بعث سابق عراق سقوط کرد، این کاخ به یکی از پایگاه های نیروهای ارتش آمریکا تبدیل شد. این کاخ شامل 62 اتاق، 29 حمام و تعداد زیادی آشپزخانه، اتاق پذیرایی، اتاق کار و غیره است.

دولت عراق در نظر دارد پس از خروج اشغالگران از عراق، کاخ فاو و دیگر کاخ های صدام را به موزه ای برای بازدید گردشگران تبدیل کنند..../پانا