اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: «شهرزاد» و همسرش


ترانه علیدوستی با همراهی همسرش علی منصوری در کنار هنرمندانی مثل فاطمه معتمدآریا، محسن امیریوسفی در اکران خصوصی اولین فیلم بلند مرتضی فرشباف شرکت کرد.

خبرآنلاین: ترانه علیدوستی با همراهی همسرش علی منصوری در کنار هنرمندانی مثل فاطمه معتمدآریا، محسن امیریوسفی در اکران خصوصی اولین فیلم بلند مرتضی فرشباف شرکت کرد.

ترانه علیدوستی، بازیگری که این روزها با سریال شهرزاد در مرکز توجهات قرار گرفته، به همراه همسرش علی منصوری در اکران خصوصی فیلم «بهمن» حاضر شد.

عکس: «شهرزاد» و همسرش در اکران خصوصی

فاطمه معتمدآریا، محسن امیریوسفی، علی احمدزاده، هومن بهمنش، مریم شیرازی از دیگر چهره‌های حاضر در این اکران خصوصی بودند.

فیلم «بهمن» آخرین اثر بلند سینمایی مرتضی فرشباف است که فاطمه معتمدآریا، احمد حامد، مریم شیرازی، امیر نصیری یکتا، شیرین یزدان بخش در آن ایفای نقش می کنند.

این فیلم داستانی زنی است به نام «هما» که از مجرب‌ترین پرستاران بیمارستان است. او پیشنهاد شب کاری ده روزه ای را می پذیرد و دچار بی خوابی می شود. نحوه رویارویی او با کار خود و خانواده چنان می شود که در آستانه فروپاشی قرار می گیرد.


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: افشین قطبی و همسرش در ژاپن