اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: شناسنامه ناصرخان حجازی


ناصر حجازی یکی از اسطوره های فراموش نشدنی فوتبال ایران است.

تماشاگر : ناصر حجازی یکی از اسطوره های فراموش نشدنی فوتبال ایران است.




ویدیو مرتبط :
ناصرخان حجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: ناصرخان حجازی در کنار همسرش


دوباره نزدیک دوم خرداد است ؛ روز تلخ اشک های عاشقانه جلوی بیمارستان کسری. روزی که عقاب برای همیشه از آسمان فوتبال ایران پر کشید.

خبر آنلاین: چهارمین سالگرد رفتن ناصر حجازی از راه می رسد و هنوز فوتبال ایران داغدار از دست دادن اوست . حجازی که سال ها برای فوتبالش و البته مهمتر از آن برای رک گویی هایش در این فوتبال به چهره ای ماندگار بدل شده بود ، بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت. ناصر حجازی یکی از موفق ترین ورزشکاران ملی ایران در زندگی خانوادگی بود. این قهرمانی ملی تحصیلکرده یک عمر زندگی عاشقانه و بی حاشیه را با نازی شفیعی گذراند و در 62 سالگی دار فانی را وداع گفت.

عکس: ناصرخان حجازی در کنار همسرش

این صحنه ناب از ناصرخان ، نازی خانم و آتیلا که اقلا برای 30 سال پیش است و نگاه عاشقانه اسطوره فقید آبی ها به همسرش حکایت از راز جاودانگی این زندگی دارد.