اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: شقایق فراهانی در «گذر موقت»


شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی نقش دو پرستار را بازی می کنند و مدتی است جلوی دوربین رفته اند.

خبرآنلاین: گروه تولید فیلم سینمایی «گذر موقت» این شبها در خیابانهای تهران مشغول گرفتن سکانس های از این فیلم هستند. البته پیش از این در لوکیشنهایی همچون بیارستانهای عمل و مسیح دانشوری صحنه هایی از این فیلم را به مدیریت فیلمبرداری اصغر رفیعی جم جلوی دوربین برده اند.

بیشتر سکانس های این فیلم در خیابانهای تهران فیلمبرداری می شود و عمده صحنه ها نیز در شب است. تا کنون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان، شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در «گذر موقت» جلوی دوربین رفته اند و به زودی بازیگران دیگری هم به این گروه اضافه می شوند.

عکس‌های شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو در یک فیلم جدید

شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در این فیلم نقش دو پرستار را بازی می کنند که مسئولیت پرستاری از آقای نصیری و آقای صمیمی دو شخصیت اصلی این قصه را با بازی اسماعیل محرابی و مسعود کرامتی بر عهده دارند. اما با توجه به فضای فانتزی و حال و هوای که «گذر موقت» دارد، گریم و نقش این دو پرستار نیز متفاوت است.

عکس‌های شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو در یک فیلم جدید

«گذر موقت» داستان دو پیرمرد است كه در شبی تاریك، تصمیمی مفرح میگیرند.

عکس‌های شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو در یک فیلم جدید

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:افشین هاشمی، مدیر فیلمبرداری:اصغر رفیعی جم، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه ولباس:ویدا روشنی، صدابردار:طاهر پیشوایی، سرپرست گروه کارگردانی:امین قوامی، فیلمبردار:احسان رفیعی جم، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مدیرتبلیغات و مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مریم مجد، مدیر تدارکات:مهدی شهرباف، مدیر تولید:سعید شرفی کیا و تهیه کننده:مهدی رحمانی.


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش فیلم سینمایی خنده دار "گذر موقت" با بازی پانته آ بهرام، شقایق دهقان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شقایق فراهانی بازیگر «گذر موقت» شد


شقایق فراهانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی پیوست.

خبرگزاری مهر: سومین فیلم بلند سینمایی افشین هاشمی ۲۳ مهر ماه در لوکیشن بیمارستان عمل در تهران کلید خورد و گروه تولید این فیلم هم اکنون در خیابان‌های تهران مشغول گرفتن سکانس هایی از این کار هستند.

تا کنون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان و شبنم فرشاد جو به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شده اند و به زودی بازیگران دیگری که از چهره های سینما و تئاتر هستند هم به «گذر موقت» اضافه می شوند.

«گذر موقت» داستان دو پیرمرد است كه در شبی تاریك، تصمیمی مفرح می‌گیرند.

شقایق فراهانی بازیگر «گذر موقت» شد

عمده سکانس های این فیلم در شب فیلمبرداری می شود. «گذر موقت» دومین همکاری مشترک مهدی رحمانی با افشین هاشمی بعد از فیلم «برف» است.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان: افشین هاشمی، مدیر فیلمبرداری: اصغر رفیعی جم، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، صدابردار: طاهر پیشوایی، سرپرست گروه کارگردانی: امین قوامی، فیلمبردار: احسان رفیعی جم، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، عکاس: مریم مجد، مدیر تدارکات: مهدی شهرباف، مدیر تولید: سعید شرفی کیا و تهیه کننده: مهدی رحمانی.