اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: شاهدخت شارلوت و شاهزاده جرج


تصاویر زیبای پیش رو، شاهدخت تازه متولد شده انگلستان، شارلوت را در آغوش برادرش شاهزاده جرج نشان می‌دهد.

نیکو: تصاویر زیبای پیش رو، شاهدخت تازه متولد شده انگلستان، شارلوت را در آغوش برادرش شاهزاده جرج نشان می‌دهد.

این تصاویر خصوصی از دو شاهزاده کوچک انگلیسی توسط کیت میدلتون همسر شاهزاده چارلز، درویلای شخصی آن‌ها در نورفولک گرفته شده است. این تصاویر در پی این خبر منتشر شد که قرار است شارلوت در تاریخ پنجم ماه ژوئیه در کلیسای مردم مجدلیه در ساندرینگهام، غسل تعمید داده می‌شود. این کلیسا در 180 کیلومتری کاخ باکینگهام قرار دارد و خانواده سلطنتی با این کلیسا رابطه عمیقی دارند.

این دختر بچه زیبا با نام کامل شاهدخت سلطنتی شارلوت الیزابت دایانای کمبریج در تاریخ دوم ماه مه در بیمارستانی در لندن متولد شد و چهارمین نفر در صف رسیدن به تاج و تخت انگلستان است.

شاهدخت شارلوت و شاهزاده جرج

شاهدخت شارلوت و شاهزاده جرج

شاهدخت شارلوت و شاهزاده جرج

شاهدخت شارلوت و شاهزاده جرج


ویدیو مرتبط :
شاهدخت شارلوت کمبریج غسل تعمید شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شاهزاده جرج کمبریج


شاهزاده جرج کمبریج اولین فرزند شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج و کاترین، دوشس کمبریج است که اکنون دومین سال تولد خود را جشن می گیرد. تصاویری زیبا و خنده دار از حالات مختلف چهره او چون هیجان، غم، شادی یا حتی خستگی منتشر شده است که ما در اینجا تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.