اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: شاسی بلند جدید سایپا


قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش خودرو V5 در آینده نزدیک خبر داد.

روزنامه مشرق: قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش خودرو V5 در آینده نزدیک خبر داد.

عکس: شاسی بلند جدید سایپا

عکس: شاسی بلند جدید سایپا

عکس: شاسی بلند جدید سایپا

عکس: شاسی بلند جدید سایپا

عکس: شاسی بلند جدید سایپا


ویدیو مرتبط :
چانگان CS35، شاسی بلند جدید سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایپا شاسی بلند تولید کرد +عکس


سایپا برای پیوستن به جمع تولیدکنندگان خودروهای شاسی‌ بلند، چانگان CS35 را بومی‌سازی کرد. تولید شاسی‌ بلند سایپا در کارخانه‌ی کاشان انجام می‌شود.

zoomit.ir - حامد قاسمی نراقی: سایپا برای پیوستن به جمع تولیدکنندگان خودروهای شاسی‌ بلند، چانگان CS35 را بومی‌سازی کرد. تولید شاسی‌ بلند سایپا در کارخانه‌ی کاشان انجام می‌شود.

سایپا شاسی بلند تولید کرد +عکس

سایپا برای اینکه در تولید خودروهای شاسی بلند از رقیبش ایران خودرو عقب نماند، خودروی چینی چانگان سی‌اس۳۵ را در داخل تولید کرد.

رضا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از فروش خودرو سی‌اس۳۵ تولیدی سایپا کاشان اطلاع داد.

تقوی گفت: «در گذشته این خودرو به صورت وارداتی در اختیار هموطنان قرارگرفته و با استقبال چشمگیر مردم عزیزمان روبرو شده است. در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تکمیل سبد محصولات خود هم اکنون این خودرو در گروه خودرو‌سازی سایپا تولید و به بازار عرضه می‌شود.»

به گفته‌ی مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا، این خودرو محصول مشترک شرکت سایپا و شریک تجاری خود چانگان است که در کلاس خودروهای شاسی بلند بوده و از کیفیت مناسب و ظاهر زیبا برخوردار است.

تقوی توضیح داد:

 خودرو سی‌اس ۳۵ با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آپشن‌های متنوعی اعم از گیریبکس اتوماتیک، سانروف،کروزکنترل و کیسه هوای جانبی و همچنین مصرف سوخت پائین، بالاترین رتبه‌ی فروش را در بین خودروهای چینی کسب کرده و در حال حاضر فروش این خودروی تولید داخل با قیمت قطعی آغاز شده است.

به گفته‌ی تقوی، شرکت چانگان علی رغم حضور خودرو سازان مطرح دنیا در چین، با تولید بیش از دو میلیون و پانصد هزار دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۴، بالاترین میزان تولید و فروش را در این کشور داشت.