اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی


خودروساز ژاپنی اینفینیتی از کانسپتنی اسپرت با نام QX Sport Inspiation پرده برداری کرد و در ادامه تایید کرد که با نمونه زنده آن در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین حضور خواهد داشت.

وب‌سایت خودروبانک: خودروساز ژاپنی اینفینیتی از کانسپتنی اسپرت با نام QX Sport Inspiation پرده برداری کرد و در ادامه تایید کرد که با نمونه زنده آن در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین حضور خواهد داشت. نمایشگاهی که فردا، یعنی دوشنبه 6 اردیبهشت ماه 95 کار خود را به صورت رسمی در پکن چین آغاز می‌کند.

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

این شاسی بلند اسپرت بنا بر آنچه شرکت خودروسازی اینفینی گفته است، طراحی آن برپایه فلسفه "زیبایی و قدرت" توسعه پیدا کرده و از این رو می‌توان این دو کلمه را به وضوح در طرحی خودرو مشاهده کرد. اصل زیبایی را می‌توان در چراغ‌های پیشانی باریک و پیشرفته با ابروهای ساخته شده از جنس چراغ‌های مخصوص روز، جلوپنجره‌ای مشبک یکپارچه با حاشیه‌های کرومی رنگ که در دل آن لوگوی کرومی اینفینی جا خوش کرده، مه شکن‌های پایین سپر با حاشیه‌ای کرومی، دوربین‌های کار گرفته شده در اطراف کابین به جای آینه‌های سنتی و چراغ‌های عقب تمام LED مشاهده کرد و خصوصایت تشکیل شده قدرت را هم می‌توان در رینگ‌های بزرگ و اسپرت با گلگیرهای حجیم روی آن، بدنه‌ای عضلانی، سپر حجیم در عقب و خروجی‌های اگزوز دوبل کرومی مشاهده کرد که با یکدیگر آمیخته شده و در نهایت چهره اینفینتی QX اسپرت را شکل داده‌اند.

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

در خصوص مشخصات فنی یا پیشرانه بکار رفته بر روی این خودرو هم در واقع چیزی گفته نشده است، ولی می‌توان باتوجه به خروجی‌های اگزوز دوبل روی سپر به این نتیجه رسید که بر روی این خودرو را از سیستم محرکی هیبریدی یا تنها از پیشرانه‌ای درون سوز قدرتمند استفاده خواهد شد. هرچند در داخل کابین هم می‌توان جعبه دنده‌ای اتوماتیک در کنسول ابزار و همچنین عدد 8000 را در صفحه کیلومتر دیجیتالی این شاسی بلند مشاهده کرد که نشان از وجود حتمی پیشرانه‌ای درون سوز در بخش مولد قدرتی آن دارد، حالا یا در قالب سیستم محرکی هیبریدی یا پیشرانه‌ای مستقل که فردا در نمایشگاه خودرویی پکن مشخص می‌شود.

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی

عکس: شاسی بلند جدید اینفینیتی


ویدیو مرتبط :
مقایسه 3 اتومبیل شاسی بلند(بنز - لکسوس - اینفینیتی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لامبورگینی شاسی بلند در راه است+عکس



لامبورگینی شاسی بلند در راه است+عکس

با اینکه خودرو سازان از بازاریابی های رسانه ای استقبال می کنند، لامبورگینی با رویکردی متفاوت از مشتریان منتخب خود برای پیش نمایش خصوصی محصول خود در نمایشگاه اتومبیل نیویورک دعوت کرده است تا از این طریق بازخوردهای آنان را برای مدل بالقوه سوم خود دریافت کند.

 

اعتدال:جزئیات این خودرو که قرار است در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش در آید توسط مهمانانی که در نمایش خصوصی حضور داشتند بر روی اینترنت منتشر شده است.

اد بلاین یکی از مهمانان این نمایش در وبلاگ شخصی خود افشا کرده است که ویژگی های امبو لامبو کمی شبیه به بی ام و X6 است و اندازه کلی آن شبیه به آئودی Q7 است.

 

چرخ های آن به قطر 24 اینچ است. تودوزی فیبر کربنی که در سراسر فضای داخلی آن به کار رفته فضای داخلی آن را شبیه به لامبورگینی سستو المنتو کرده است.

به گزارش مشرق، لامبورگینی تاکنون جزئیات جدیدی در مورد قدرت موتور آن اعلام نکرده است اما در گزارش های پیشین خود از استفاده از موتور V10 و 5.2 لیتر از نوع گالاردو خبر داده بود./اعتدال


  لامبورگینی,لامبورگینی شاسی بلند,عکس لامبورگینی