اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس:سید محمد خاتمی در کنار آیت‌الله جنتی


این عکس که توسط نامه‌نیوز منتشر شده، در حاشیه مانور هفته دفاع مقدس در سال ۶۶ در تهران گرفته شده است و در این عکس سردار افشار در کنار آیت الله جنتی ایستاده و صادق خرازی نیز در عکس حضور دارد.

خبرگزاری ایسنا: این عکس که توسط نامه‌نیوز منتشر شده، در حاشیه مانور هفته دفاع مقدس در سال ۶۶ در تهران گرفته شده است و در این عکس سردار افشار در کنار آیت الله جنتی ایستاده و صادق خرازی نیز در عکس حضور دارد.


ویدیو مرتبط :
آیت الله سید احمد خاتمی - حرص

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار کاندیدای انتخابات با سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اولین جلسه انتخاباتی شریعتمداری با معاونان سابق/ وعده خاتمی به شریعتمداری

سخنگوی ستاد انتخابات شریعتمداری از اولین جلسه انتخاباتی شریعتمداری با معاونان سابق خود در وزارت بازرگانی برای اعلام حضور در انتخابات خبر داد و گفت: شریعتمداری قصد دار به صورت مستقل وارد انتخابات شده و دولت فراجناحی و اعتدال گرا تشکیل دهد.

محسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصمیم محمد شریعتمداری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 92 گفت: تمام کسانی که تصمیم به حضور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری می گیرند مبتنی بر یکسری برنامه ریزی هایی است که از قبل انجام می شود و اینطور نیست که یک شبه تصمیم بگیرند کاندیدا شوند.

وی افزود:از مدت ها قبل برخی از دوستان  به دلیل مشکلات اقتصادی که کشور درگیر آن است، ایشان را برای حضور در صحنه مناسب می دیدند، پیشنهادهای زیادی داشتند و بعد از جمع بندی برنامه هایشان به این نتیجه رسیدند که اعلام حضور کنند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی شریعتمداری، در پاسخ به این سوال که رئیس ستاد انتخابات چه کسی است؟ گفت: بدلیل آنکه انتخاب رئیس ستاد انتخابات از حساسیت ویژه ای برخوردار هست هنوز در مرحله رایزنی هستیم و تاکنون با افرادی که مورد نظر بوده اند صحبت هایی شده است و در آینده نزدیک رئیس ستاد انتخاب خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به دیدار شریعتمداری با چهره هایی همچون سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که نظر آنان نسبت به کاندیداتوری شریعتمداری چه بوده است؟ تصریح کرد: آقای خاتمی بر حضور فعال در انتخابات و معرفی کاندیدای اصلاح طلب که منجر به حضور پرشور مردم در انتخابات شود تاکید دارد؛ اما از لحاظ حمایت تشکیلاتی وعده هایی داده شده و بستگی به روند انتخابات و برنامه ریزی دیگر گروههای اصلاحات دارد.

بهرامی، تاکید کرد: شریعتمداری به صورت یک چهره مستقل وارد انتخابات می شود و نه به عنوان کاندیدای یک حزب؛ اگرچه وی از حمایت بسیاری از تشکل ها و دبیران کل احزاب برخوردار است و تاکنون نیز حمایت های زیادی از سوی   تشکل ها، انجمن ها، شوراهای صنفی و حتی NGOها صورت گرفته است.

وی با اشاره به دو مشکل امروز کشور در سطح روابط خارجی و حوزه اقتصاد و با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید در این دو حوزه تسلط داشته باشد، گفت: شریتمداری عضو شورای راهبردی روابط خارجی رهبری است لذا در این حوزه از تخصص و تجربه لازم برخوردار است و در حوزه اقتصاد هم به همین ترتیب چراکه با سابقه 12 سال حضور در وزارت بازرگانی دوران اقتصاد کوپنی، اقتصاد جنگی و اقتصاد آزاد را تجربه کرده است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی شریعتمداری، تاکید کرد: شریعتمداری با استفاده از ظرفیت های کارشناسی گسترده که متاسفانه توسط دولت فعلی کنار گذاشته شده است قصد دارد دولت فراجناحی و اعتدال گرا را تشکیل دهد .

بهرامی، از اولین جلسه انتخاباتی شریعتمداری در روز دوشنبه بعدظهر خبر داد و گفت: شریتعمداری اولین جلسه بزرگ انتخاباتی خود را برای اعلام حضور با مدیران، همکاران سابق خود در وزارت بازرگانی برگزار کرد و از آنان  مشورت، نظرخواهی و کمک و پشتیبانی خواست که اکثر شرکت کنندگان نیزاز این موضوع استقبال و حمایت های خود را از وی اعلام کردند./مهر