اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: سید حسن در جنگل های شمال


اینستاگرام حجت الاسلام سیدحسن خمینی با تصویری از پیاده روی در جنگل های شمال به روز شد.

خبرآنلاین: اینستاگرام حجت الاسلام سیدحسن خمینی با تصویری از پیاده روی در جنگل های شمال به روز شد.

عکس: سید حسن و برادران در جنگل‌


ویدیو مرتبط :
مشکلات پیش روی طرح تنفس جنگل‌ها و توقف بهره‌برداری تجاری از جنگل‌های شمال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر خاتمی و سید حسن خمینی برای احراز پست سیاسی! +عکس



اخبار سیاسی - خطر خاتمی و سید حسن خمینی برای احراز پست سیاسی! +عکس

در این تصویر حجت الاسلام سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی و مجید انصاری حضور دارند.

 این تصویر که در صفحه فیس بوک حجت الاسلام سید محمدعلی ابطحی منتشر شده است، حجت الاسلام سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی و مجید انصاری را در مراسم روضه خوانی امام موسی کاظم(ع) نشان می دهد.


به گزارش پیام نو، این مراسم که در منزل حجت الاسلام موسوی لاری، عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات برگزار شده بود از نظر ابطحی با حواشی همراه بود که وی درباره اش اینگونه نوشته است:


«سال هاست که دوست قدیمی و دوست داشتنی من، آقای موسوی لاری که عمده دوران اصلاحات، وزیر کشور بود، شب های شهادت موسی بن جعفر روضه دارد. روضه با حالی است. توی هشت سال گذشته خیلی ها از دوستان خودمان که امیدی به داشتن مسولیت نداشتند، در این جلسه شرکت می کردند.

 

اما امسال یک عده که مسئولیت گرفته بودند و نیامده بودند، و یک عده هم هنوز احتمال می دادند که پست بگیرند که احتیاطا در جلسه منزل آقای موسوی و با حضور آقای خاتمی و حسن آقای خمینی شرکت نکرده بودند. همان ها که واقع بینانه فهمیده اند هیچ چیز عوض نشده است.اصلا بی خیال این حرفها. شهادت موسی بن جعفر تسلیت و روضه آقای موسوی قبول. والا به مولا»

 

اخبار,اخبار سیاسی ,صفحه فیس بوک محمدعلی ابطحی

 اخبار سیاسی - پیام نو