اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس سلفی فرزند شهید همت با سرداران


محمد مهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت در صفحه اینستاگرام خود عکسی سلفی از خود و چند تن دیگر منتشر کرده که در این قاب اینستاگرام، تصویر دو چهره سرشناس کشور توجه ما را به خود جلب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد مهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت در صفحه اینستاگرام خود عکسی سلفی از خود و چند تن دیگر منتشر کرده که در این قاب اینستاگرام، تصویر دو چهره سرشناس کشور توجه ما را به خود جلب کرد.

در این تصویر سه چهره متفاوت و خندان از سردار محمدعلی جعفری، محسن رضایی و سردار حسین دهقان دیده می‌شود.
عکس سلفی فرزند شهید همت با سرداران


ویدیو مرتبط :
شهید همت، فرزند امام حسین(ع) بود...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرزند شهید همت به مفاسد دولت احمدی نژاد(+عکس)



 اخبار سیاسی - واکنش فرزند شهید همت به مفاسد دولت احمدی نژاد

یکی دو سال پیش که به منزل آیت اللّه هاشمی رفته بودیم ، به ایشان گفتم که تمام درد برخی از مردم در اثر نابخردی ، شده سمهیهٔ دانشگاه ایثارگران و ثروت خانوادهٔ هاشمی . عده ای هم از این نابخردی سوء استفاده کرده و بیشتر به آن پر و بال دادند و با پنهان شدن در پشت آن ، به دزدی و چپاول مشغول شدند…

 مصطفی همت، فرزند شهید محمد ابراهیم همت از سرداران شهید جنگ ایران و عراق در آخرین استاتوس فیس بوکی خود نسبت به انتشار اخبار مربوط به معوقات بانکی میلیاردی واکنش نشان داد.


به گزارش پیام نو، همت در این استاتوس فیس بوکی ضمن انتقاد از وضعیت مفاسد اقتصادی و شیوع آن در دولت محمود احمدی نژاد با اشاره به شعارهای وی در انتخابات های ۸۴ و ۸۸ نوشته است که محمود احمدی نژاد با شعار “مبارزه با فساد اقتصادی و فامیل بازی و چند شغله بودن مدیران” به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمد ؛ اما چیزی که در عمل انجام داد ، ایجاد فساد محض در اقتصاد و سیاست و فرهنگ ایران بود . در زمینهٔ چند شغلگی! که افرادی چون الهام و مشایی احتمالا در طول تاریخ ایران رکورددارند .


مصطفی همت در ادامه این استاتوس بلند فیس بوکی به بیان خاطره ای از دیدارش با هاشمی رفسنجانی پرداخته و گفته است:


«یکی دو سال پیش که به منزل آیت اللّه هاشمی رفته بودیم ، به ایشان گفتم که تمام درد برخی از مردم در اثر نابخردی ، شده سمهیهٔ دانشگاه ایثارگران و ثروت خانوادهٔ هاشمی . عده ای هم از این نابخردی سوء استفاده کرده و بیشتر به آن پر و بال دادند و با پنهان شدن در پشت آن ، به دزدی و چپاول مشغول شدند . ( و در نتیجه ، پس از تمام دزدی ها ، هنوز هم دغدغهٔ عده ای ، سهمیهٔ دانشگاه ایثارگران و ثروت هاشمیست …)»


وی همچنین در ادامه با انتشار لیست بدهکاران بانکی که تازگی در رسانه و شبکه های اجتماعی منتشر شده است ادامه داد:


«* شایان ذکر اینکه ، این مبالغ مربوط به سالهای گذشته است و با احتساب تورم و قیمت دلار و … ارزششان بسیار بیشتر از زمانیست که دریافت شده . به عنوان مثال پروندهٔ سه هزار میلیارد ، مربوط به زمان دلار ۱۱۰۰ تومانیست.


* این مفسدین ، بعد از دریافت وام های هنگفت ، اقدام به ایجاد اخلال در اقتصاد و ایجاد رانت برای خود نموده اند . (و از همین طریق ضربه های بزرگی به مردم و مملکت زده اند ..) برای مثال ، قیمت دلار را افزایش دادند ؛ اما پیش از آن با اهدای رانت خبری به اطرافیانشان ، اقدام به خرید دلار ارزان قیمت کرده (با همین وامهای بانکی …) و از همین طریق ، یک شبه ارزش وام دریافتیشان را به شدت افزایش داده اند . نمونهٔ دیگرش واردات گستردهٔ ماشین با همین پولها و نگهداری ماشین ها در انبارها و سپس عدم اختصاص ارز به واردات خودرو جهت افزایش شدید قیمت خودروها و در نتیجه افزایش شدید قیمت خودروهای در انبار نگه داشته شدهٔ این موجودات ..


بنابراین گرفتن اصل این پولها از این مفسدین مثل یک جوک می ماند . عدالت تنها وقتی اجرا می شود که هر سودی که از طریق رانت و بوسیلهٔ این وامها به جیبشان راه یافته ، از آن ها باز پس گرفته شود.


* آن ۴۵ نفر دیگر هر کدام بطور متوسط ، نفری ۱۲۴۴ میلیارد تومان وام گرفته اند … ای کاش نام آن ها هم منتشر می شد.


* فقط خدا می داند که این فساد اقتصادی گسترده و چپاول اموال مردم ، به قیمت از هم پاشیدن چندین خانواده و تن فروشی چند دختر و یا زن شوهردار صورت گرفته …»

 

اخبار,اخبار سیاسی,فساد اقتصادی

اخبار سیاسی - پیام نو